مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویترز مدعی شد که آمریکا احتمالا اواسط هفته جاری از یک بسته کمک نظامی جدید برای اوکراین رونمایی خواهد کرد.
باشگاه اینترمیامی به تازگی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس قرارداد بسته اما گزارش هایی از احتمال جذب یک اسطوره دیگر بارسلونا توسط دیوید بکهام حکایت دارد.
سازمان غذا و داروی آمریکا به قدری نگران این عوارض جانبی بود که روی بسته لکمبی برچسب «اخطار» به معنی احتمال وجود داشتن بالاترین سطح عوارض را زده است.
چه بر سر سازمان منافقین خواهد آمد؟ این سوالی است که بعد از برخورد پلیس ضد تروریست آلبانی با اعضای کمپ اشرف در ذهن‌ها نقش بسته است. عراق آن‌ها را از کشور خود بیرون کرد. باراک اوباما از دولت آلبانی خواست که به آن‌ها پناه دهد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مذاکرات پشت درهای بسته مقامات ارشد نظامی این رژیم درباره احتمال بروز تنش‌ و بحران امنیتی در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
یکی از سخت‌ترین نقاط اختلافی  در مذاکرات میان نمایندگان جمهوری خواه و کاخ  سفید، موضوع تعیین سقف هزینه‌ها است که خواسته اصلی جمهوری‌خواهان است.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
حسینی درباره احتمال کسر امتیاز استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: 6 ماه فرصت داشتند که پیگیری کنند، اینطور که نمی‌شود 10 روز مانده به عید زور بزنند و مصاحبه کنند؟ چرا از شش ماه قبل مصاحبه نکردند؟
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
رئیس شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد نصف شدن قیمت بلیت اتوبوس مطرح شد تا در این بستر مردم به سمت حمل و نقل عمومی بروند.
حسین شریعتمداری نوشت: وحشت غرب از احتمال بسته شدن تنگه هرمز به وضوح حکایت از آن دارد که بستن تنگه هرمز به روی کشور‌های حامی تروریست‌ها در کشورمان، اولاً: قانونی است. ثانیاً؛ ایران توان انجام آن را دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
به نظر می‌رسد که پرونده حضور اکوادور در جام جهانی 2022 قطر هنوز به صورت قطعی بسته نشده است.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: مسئله اصلی طرف های غربی بر سر بسته شدن پرونده PMD یا همان ابعاد احتمالی نظامی ایران است که آنها سعی دارند آن را باز نگه داشته و صرفا ایران را وادار به اجرای تکالیف برجامی کنند.
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش
شنیده می‌شود قرارداد بابایی دو ساله است. به این ترتیب پرونده خط حمله استقلالی‌ها با این خرید به احتمال فراوان بسته شده است.
بنا به نقل، یکی از شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم، شب قدر است و در بین این سه شب، شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: «شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم، شب بستن و تعیین و احکام است و شب بیست و سوم شب حتمی شدن و امضای آن است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ