وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد: از ۶۵۷دستگاه اجرایی که باوجود پیوستن به حساب واحد خزانه،نزد سایربانک‌ها حساب فرعی دارند،۲۹۷ دستگاه اجرایی نسبت به بستن تمام حساب‌های غیرمجازخوداقدام کرده اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به دلیل بدهی به بازیکنان مسدود شده است.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
پرونده کیفری تنیسور مشهور روسی در فرانسه بسته شد.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
در حالی که برخی رسانه‌های محلی در شهر سنت پترزبورگ از برخاستن جنگنده‌ها بر فراز این شهر در شمال روسیه خبر دادند، اعلام شد که حریم هوایی این شهر به دلایل نامعلوم به طور کامل بسته شده است.
چشم انداز شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه‌های زندگی ما، ازجمله تلفن‌ها، خانه‌ها و اتومبیل‌های هوشمند است. این شرکت می‌خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.
تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار ـ قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌گردد.
بر اساس این گزارش، امروز پرواز تهران - کیش این شرکت هواپیمایی لغو شد و مسافرانی که هتل رزرو کرده بودند بدون پرواز ماندند.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: راه اندازی سامانه سماک با هدف ثبت تمامی فرایندهای تولید محصولات کشاورزی از مرحله قبل از کاشت، داشت تا برداشت، سورتینگ، بسته بندی و... است.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
منابع خبری از بسته شدن تنگه داردانل در ترکیه درپی مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
یک کارشناس صنعت بانکی با بیان اینکه ایجاد امنیت و اعتماد سازی در نظام بانکی تنها با آگاهی‌سازی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های نوین امکانپذیر است، گفت: در این صورت با این اقدام اصولی می‌توان از فاش شدن اطلاعات بانک‌ها و مردم جلوگیری به عمل آورد، بنابراین نه تنها بانک‌ها و مؤسسات بانکی بلکه تمامی حوزه‌هایی که به ارائه خدمات در بستر اینترنت می‌پردازند باید به فکر توسعه امنیت سرویس‌هایشان باشند.
بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال ارتباطی به سرمربی سابق این تیم ندارد.
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
با وجود بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دعوای پی‌اس‌جی و اینتر درباره میلان اشکرینیار به پایان نرسیده است.
سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل نا آرام بودن جو این کشور خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل نا آرام بودن جو این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ