کنعانی درباره موضوع بسته شدن سفارت انگلیس در ایران عنوان کرد: این خبر را تکذیب می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه مصر از دیداری خبر داد که میان وزیر خارجه این کشور با عراق و اردن برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اضطراری مجازی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه نهم مرداد خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز خبر داد: مسکو از همه ابزارها برای عادی‌سازی روابط میان ایروان- باکو استفاده می‌کند.
سخنگوی وزارتخارجه از آزادی ۲ تبعه فرانسوی خبر داد.
«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که طرف‌های بحران اوکراین باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش شود، اجتناب کنند.
سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان از دور جدید گفت‌وگوهای بین ایروان و باکو در واشنگتن خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از سفری خبر داد که وزیر خارجه اوکراین به این کشور خواهد داشت.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از شرط کشورش برای تداوم توافق غلات خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از حضور وزیر خارجه کشورش در نشست وزرای خارجه گروه- ۲۰ در دهلی نو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران به عنوان همسایه افغانستان و علاقمند به صلح و توسعه در این کشور از شنیدن خبر وجود موانع برای تحصیلات عالی دانشگاهی دختران و بانوان در افغانستان متأسف است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که گروه طالبان دو شهروند آمریکایی را که در افغانستان در بازداشت بودند، آزاد کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر انتقال وزیر خارجه این کشور به بیمارستان را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر انتقال وزیر خارجه این کشور به بیمارستان را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز به خبر استقرار بمب‌افکن های بی- ۵۲ آمریکا در شمال استرالیا واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا با همتای اوکراینی اش خبر داد.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات خبر داد و گفت: ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود را در این رابطه به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ