مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
آمریکا یک برنامه‌ریزی نظامی مشترک درباره ایران را به تل آویو پیشنهاد کرده است.
دبیر شورای امنیت ارمنستان روز سه شنبه اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، ادامه مذاکرات در آمریکا خواهد بود.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال برنامه ریزی برای کاهش شدید بودجه فوتسال خود است.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد با انجام حمله ای در سوریه، مسئول برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای انجام حملات در اروپا را کشته است.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در برنامه ریزی برای سفر به تایوان ملاحظات چین را در نظر نمی گیرد.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به برنامه ریزی ایران برای حضور در تنگه پاناما واکنش نشان داد.
مقامات هلندی سرگرم برنامه ریزی برای اجرای کنترل های جدید برای صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین هستند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
شیراز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
فرمانده سپاه عاشورا اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.
تیم ملی در سپتامبر بازی با اروگوئه و سنگال را برنامه ریزی کرده است. حریفان تیم ملی در جام جهانی هم برنامه پروپیمانی دارند.
تیم ملی در سپتامبر بازی با اروگوئه و سنگال را برنامه ریزی کرده است. حریفان تیم ملی در جام جهانی هم برای بازی در این ماه برنامه ریزی کرده اند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز اعلام کرد: هفته آینده نشستی در ارتباط با برجام در نیویورک برنامه‌ریزی نشده است.
آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعمال تحریم های جدید علیه چین در ارتباط با تایوان است.
یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ