مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه‌ریزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هم حضور دستفروشان و هم میل خریداران به خرید از آنان، دو علامت از یک بیماری مشترک است؛ این بیماری در دل اقتصاد کشور نهفته است و مشکل دستفروشان و خریداران درواقع علامت یا تب و لرز حاصل از بیماری مذکور است. به همین دلیل نیز با جمع کردن دستفروشان و درگیری با آنان یا فرمان و دستور دادن به مردم برای خرید نکردن از دستفروشان، هیچ تحول خارق العاده‌ای رخ نخواهد داد. دستفروشی مثل تب و نشانه‌ای از اقتصاد رو به احتضار است. حتی مردم جامعه نیز متوجه افزایش دستفروشان می‌شوند و اتفاقا همین افزایش دستفروشی، مردم را نگران و ملتهب می‌کند. شهرداری‌ها و دولت علائم بیماری را سرکوب می‌کنند، اما به فکر درمان ریشه‌ای مشکل نیستند. دولت چاره‌ای ندارد به جز این که با برنامه ریزی درست با این شرایط برخورد مناسب داشته باشد و به فکر اصلاح ساختار اقتصاد کشور باشد
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: به دلیل اغتشاشات سال گذشته که دشمن آن را برنامه ریزی کرده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کرده ایم سالانه سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی یک درصد افزایش پیداکند و حداقل یک درصد نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی کاهش یابد.
رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف تولید و افزایش سهم بازار این شرکت تاکید کرد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.
طبق برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.
شیراز- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال زراعی جاری با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، پیش بینی می‌شود شاهد جهش حدود ۳۰ درصدی تولید گندم در کشور باشیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
معاون برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق همه معلمان شاغل طی سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساختار بودجه کشور باید به نحوی اصلاح و برنامه ریزی شود که کسری نداشته باشد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعرفه‌های صادراتی محصولات جالیزی نهایتاَ تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود و حداقل ۱۰۰ درصد افزایش تعرفه‌ای برای محصولات آب بر خواهیم داشت.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت‌.
معاون برنامه ریزی و نظارت بر امنیت شبکه برق کشور از افزایش ­­۷۰۰ مگاواتی مصرف برق در مقایسه با دیروز خبر داد. ­
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: تولید شاهین از ابتدای سال ١٤٠١ تا نیمه اول مرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ٣٦ درصدی را داشته است.
محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث شد که این قشر از جامعه هم حس کنند که دولت در راستای حل مشکلات معیشتی این قشر از جامعه برنامه ریزی منسجمی داشته و صدایشان توسط دولتمردان شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ