مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
سازمان حفاظت محیط زیست از حفاظت پهنه‌های آبی کشور با مشارکت ملی و برنامه ریزی مدون خبر داد.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی‌‏ به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.
سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
بنا به نوشته یک روزنامه انگلیس، دولت لندن قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه‌ریزی است.
بذرپاش گفت:در حوزه ریلی تکمیل کریدور شمال- جنوب و شرق-غرب از مسئولیت‌های اصلی بوده که در این خصوص توافقات خوبی با تامین‌کنندگان مالی داخلی و خارجی انجام شد.
مدیرعامل کانون جهان‌گردی واتومبیل‌رانی ایران گفت: این کانون، برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات سازنده‌ای را برای اجرا در دوران پسا کرونا در نظر گرفته و شروع به اجرا کرده است.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
با وجود عدم برنامه‌ریزی مدون برای گفتگو‌های برجامی، اکنون نیویورک به محفلی برای تبادل مواضع در خضور ادامه مذاکرات و توافق تبدیل شده است. از یک سو، مقامات ایرانی با نشان دادن پالس‌های مثبت، آمادگی خود را برای حل اختلافات نشان داده و از سوی دیگر، غربی‌ها نیز با آگاهی نسبت به این‌که فرصت چندانی برای نجات توافق هسته‌ای وجود ندارد، نسبت به گام برداشتن در مسیر حل اختلافات با تهران روی خوش نشان داده‌اند.
شاهرود- محیط زیست شهری در استان سمنان با عواملی مانند عدم تفکیک زباله ها، فقدان طرح های فاضلاب، آلودگی بصری و سمعی و ...تهدید می شود، آسیب هایی که رفع آنها، نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص‌های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ