رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی‌‏ به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هوش مصنوعی به سرمایه گذاری نیاز دارد که خوشبختانه دولت به این مساله توجه کرده و وزارت ارتباطات برای آن برنامه ریزی دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
نخستین جلسه هم اندیشی فعالان بخش خصوصی در حوزه دستیار صوتی هوشمند با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرف چهار سال گذشته، به موازات برنامه ریزی دولت برای برقی کردن پمپ‌ها و هوشمند سازی کنتور چاه‌های کشاورزی، میزان برداشت روزانه آب در برخی از مناطق به نحو قابل توجهی افزایش یافته که قطعاً بالاتراز نیاز کشاورزان نواحی اطراف بوده است.
سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
بنا به نوشته یک روزنامه انگلیس، دولت لندن قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه‌ریزی است.
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اگر با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم قطعاً تحول بزرگی را درمرزبانی به وجود خواهیم آورد.
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش متخصصان امر، گمرک جمهوری اسلامی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش متخصصان امر، گمرک جمهوری اسلامی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران اعلام کرد: گمرک ایران با اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی اقدام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ