مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسؤولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما برای اینکه جوامع محلی از حفظ محیط زیست منفعت اقتصادی ببرند، برنامه داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای کمک به کسب شایستگی‌های لازم در خصوص انتخاب رشته آگاهانه انجام شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
کاپیتان سابق استقلال می گوید که برای کسب موفقیت در آسیا، باید برنامه ریزی و سازماندهی صورت بگیرد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
باشگاه الاتحاد جده پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های بزرگ بین‌المللی است.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
قهرمان سابق و مربی دوومیدانی می‌گوید فدراسیون باید گلخانه‌ای عمل کردن را کنار بگذارد و برای نوجوانانی که در قهرمانی آسیا مدال کسب کردند برنامه ریزی بلندمدت انجام بدهد.
هافبک تاثیرگذار فولاد معتقد است که برای کسب موفقیت در سال آینده باید از حالا برنامه ریزی کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه و سود سالیانه به صورت نقدی، از مزایای طرح ارزش مالکانه نیز بهره مند خواهند شد.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
مصاف استقلال – گل گهر مصاف تیم های تهاجمی لیگ برتر است. مصافی که بدون شک هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آن برنامه ریزی کرده اند.
زمانی گفت: طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی سال آینده پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان ۲۲۳ طرح و کسب و کار خانگی در مشهد پرداخت شده است.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
ملی‌پوش تنیس روی میز در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک گفت: با کم کاری‌هایی که در حق‌مان می‌شود، هیچ احدی نباید از ما انتظار کسب سهمیه در این رقابت‌ها داشته باشد. ‌
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال فولاد نشان از برنامه ریزی این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ