وزیر کشور گفت: دشمن بعد از اغتشاشات رسماً اعلام کرد که اقتصاد کشور را مورد حمله قرار می‌دهد که البته از قبل هم در دستورکارشان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
مدیران استقلال در صدد هستند تا پایان هفته جاری مطالبات کوین یامگا را پرداخت کنند و مانع از اتفاقات بعدی شوند.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
محمد قاسمی‌نژاد معتقد است مس کرمان در هفته‌های اخیر از داوری ضرر فراوان کرده.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
بازیکنان مس رفسنجان با فراموش کردن اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس به فکر بازی بعدی خود هستند.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
سرمربی فولاد نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و اتفاقات داوری امروز بازی با استقلال واکنش نشان داد.
من نمی‌گویم آمریکایی‌ها که این پروژه را داده بودند به شاه سوءنیت داشتند، نه، بلد نبودند. شرایط ایران را نمی‌دانستند. اصلا موضوع قنات یک موضوع تازه‌ای است برای اروپایی و آمریکایی، قنات نمی‌فهمد چیست. خیلی از مهندسان آب، زراعت و فلاحت حتی مهندسان آگرونومیک، قضیه قنات را نمی‌دانند. - فرانسوی‌ها اتفاقا می‌دانند، چون یک قسمتی در بعضی از کلونی‌های‌شان، الجزیره، دیدند- اصلا قنات نمی‌فهمند یعنی چه؟ تعجب می‌کنند. این سیستم را آمریکایی‌ها نمی‌دانستند. نمی‌گویم سوءنیت داشتند و نتیجه‌اش از بین رفتن صددرصد تولید ایران بود.
کاپیتان نساجی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی دیدار با استقلال توضیحاتی ارائه می دهد.
امید رضا روانخواه، سرمربی سابق تیم بادران تهران چند روزی است که تمرینات تیم ملی دانشجویان را با دعوت از 28 بازیکن استارت زده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد که شاگردانش باید آمادگی جنگیدن تا پای جان برای نتیجه را داشته باشند.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
این اولین دوره جام جهانی بود که در خاور میانه برگزار می‌شد و بعضی از اتفاقات باعث تعجب و ذوق‌زدگی هواداران اروپایی و آمریکایی شده است. یکی از فعالان توییتری که برای تماشای مسابقات جام جهانی راهی قطر شده با انتشار توییتی به قرار داشتن شلنگ در دستشویی‌های قطر واکنش نشان داد.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
علی قلی‌زاده امیدوار است بعد از جام جهانی در پنجره‌های جدید نقل و انتقالاتی بهترین اتفاق برایش رخ دهد.
مهتاب نصیرپور با تاکید بر اهمیت توجه به مساله خشکسالی می‌گوید: همه مردم ما به نوعی اهمیت این مساله را حس می‌کنند. بویژه با اتفاقاتی که در اطراف‌مان رخ می‌دهد مانند فرو نشست زمین و خشک شدن بعضی رودخانه‌ها و دریاچه‌ها همه متوجه شده‌ایم مساله خشکسالی در کشور ما مقوله‌ای است بسیار مهم که باید به آن توجه کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات بعدی در ورزشگاه‌ها باید محل استقرار برانکارد در کنار زمین را مشخص کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ