سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات بعدی در ورزشگاه‌ها باید محل استقرار برانکارد در کنار زمین را مشخص کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پرسش اصلی این است که انتخابات اسفندماه چه مضمونی دارد؟ این نامزد‌ها که همه طرفدار وضع موجود هستند و نظرسنجی‌ها و شواهد روشن هم نشان می‌دهد که اغلب مردم مخالف وضع موجود هستند و روند‌های سیاستی موجود را به سود خود نمی‌دانند، پس انتخابات حول چه مسئله‌ای خواهد بود؟ آیا رقابتی معنادار وجود خواهد داشت یا فقط شاهد اجرای یک آیین و مناسک سیاسی خواهیم بود؟
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
دادستان کل کشور گفت: دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد.
سال‌های قبل مطالب و مقالات زیادی در این حوزه در کشور‌های غربی هم نوشته شده است. سؤال این است که یک شهروند نسبت به یک مصوبه‌ی مطوّل یا یک موضوع تخصصی چقدر می‌تواند کارشناس باشد؟ مثلاً اگر یک موضوع اقتصادی باشد، من به عنوان یک شهروند چقدر می‌توانم پاسخ اقتصادی داشته باشم نسبت به آن مسئله. یا اگر یک مسئله‌ی سیاسی کلان در حوزه‌ی روابط بین‌الملل باشد، من واقعاً چقدر کارشناس هستم که می‌توانم نظر دقیق بدهم.
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه یک نفر بگوید برای هر مساله‌ای در کشور باید سریعا رفراندوم کنیم، این صحبت، ضد امنیتی است.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
کلاهبردار سایبری که خود را سردبیر یکی از مجلات مهم معرفی کرده بود به قربانی اعلام می‌کند که جهت چاپ سریع مقاله باید مبلغ ۴۵۰ میلون ریال به حساب اعلامی پرداخت کند.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
مسئله‌ای که می‌توان مورد ارزیابی قرار داد این است که آیا در چنین مقطعی، استقلال باید سرمربی‌اش را اخراج کند؟ برای این یکی می‌شود با آوردن چند فکت و دلیل به پاسخی نزدیک رسید.
اقدام روسیه در حمله به اوکراین نوعی عبور از خط قرمز‌های بین المللی بود با این حال، آنچه در میدان جنگ به نفع ملت‌هاست، تکیه بر عقل و منطق و محاسبات عینی، و نه صرفِ احساسات است. مساله‌ای که اوکراینِ امروز باید مد نظر داشته باشد و روی حمایت‌های بلندمدت اروپا و به ویژه آمریکا از خود قمار نکند.
سفیر پیشین ایران در ترکیه گفت: وقتی مساله‌ای به این اهمیت در سوریه وجود دارد و هیچ تولید فکر در مورد مسائل مرتبط با آنجا وجود ندارد، چرا اصلا باید انتظار داشته باشیم که ایران به بازی گرفته شود؟ تا حدی که من درک می‌کنم، ایران اصلا از مدار تحولات در سوریه خارج شده است.
«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد آشناست: «مثلا وقتی یک‌جفت کفش به درخت آویزان باشد؛ یعنی آن حوالی مواد فروخته می‌شود.»
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، اما متاسفانه بودجه مصوب مجلس محقق نشده است.
مهتاب نصیرپور با تاکید بر اهمیت توجه به مساله خشکسالی می‌گوید: همه مردم ما به نوعی اهمیت این مساله را حس می‌کنند. بویژه با اتفاقاتی که در اطراف‌مان رخ می‌دهد مانند فرو نشست زمین و خشک شدن بعضی رودخانه‌ها و دریاچه‌ها همه متوجه شده‌ایم مساله خشکسالی در کشور ما مقوله‌ای است بسیار مهم که باید به آن توجه کرد.
عباس عبدی گفت: اتفاقا به نفع حکومت است که رسانه‌ها خبر‌های منفی یا مساله‌دار را هم منتشر کنند تا بعد از آن زمینه اصلاح به وجود بیاید. اگر این گونه خبر‌ها منتشر نشود، خود مسئولین گمان خواهند کرد که وضع خوب است و می‌گویند همه جا گل و بلبل است.
عباس عبدی گفت: اتفاقا به نفع حکومت است که رسانه‌ها خبر‌های منفی یا مساله‌دار را هم منتشر کنند تا بعد از آن زمینه اصلاح به وجود بیاید. اگر این گونه خبر‌ها منتشر نشود، خود مسئولین گمان خواهند کرد که وضع خوب است و می‌گویند همه جا گل و بلبل است.
رهبر انقلاب فرمودند: فاصله‌ها بعضی قومی است، بعضی نژادی است، بعضی زبانی است، اینها مهم نیست؛ به نظر من آنچه امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم، مسئله‌ی مذهبی است.
رهبر انقلاب فرمودند: فاصله‌ها بعضی قومی است، بعضی نژادی است، بعضی زبانی است، اینها مهم نیست؛ به نظر من آنچه امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم، مسئله‌ی مذهبی است.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ