انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
مدیرعامل تازه باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه که چندان چهره هایشان برای فوتبالدوستان آشنا نیست انتخاب شد.
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب از سوی مجمع برای بررسی خواسته‌های پیش فصل یحیی گل محمدی برگزار شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ شفافی به روند مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید این تیم نداد.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره استقلال شب گذشته در محل این باشگاه با محوریت انتخاب سرمربی جدید برگزار شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
مجمع عمومی باشگاه استقلال با جدایی دو عضو هیات مدیره و اضافه شدن دو نفر جدید به این جمع برگزار شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
هیات رئیسه این مجمع عمومی به انتخاب حاضرین علیرضا رئیسیان، همایون اسعدیان، محمدمهدی عسگرپور، محمدعلی نجفی و ستاره اسکندری بودند که در کنار کلاته نماینده وزارت کار مجمع عمومی را برگزار کردند.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ مسئولیتی از این وزارتخانه سلب نشده است.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از دربی انتخاب و معرفی خواهند شد.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حسین شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کرد.
در جلسه روز گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار آقای علیرضا ناصرپور به عنوان نائب رئیس جدید هیئت مدیره سازمان بورس انتخاب شد.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد
پس از رای‌گیری عبدالله اسفندیاری به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره، سهیل رحیمی به‌ عنوان بازرس و شرفی کیا به‌ عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ