مدیران استقلال در صدد هستند تا پایان هفته جاری مطالبات کوین یامگا را پرداخت کنند و مانع از اتفاقات بعدی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج ملاقات کرد.
علی امیری اما برای اینکه باشگاه را به نوعی از مهلکه بیرانوند خارج کند مصاحبه‌ای انجام داده با این مضمون که نکونام در لیست جدید خود نام بیرانوند را قرار داده و به همین دلیل باشگاه با این دروازه‌بان وارد مذاکره شده است؛ جمله‌ای که به هدف کاستن از فشار هواداری از روی مسئولان باشگاه به زبان آورده شده و مقصود دیگری به‌دنبال خود ندارد.
چشمه علی میراث گران‌بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه‌جانبه‌ای بر حفظ و حراست از آن می‌شود؛ اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی‌ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
حاج علی اکبری ضمن اشاره به اینکه در آستانه سالروز عید غدیر قرار داریم، گفت: پیامبر (ص) همه اسلام را در سیمای علی ابن ابیطالب (ع) به بشریت هدیه کرد.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
این پژوهش‌گر تاریخ گفت: تمام تلاش علی این است که این پنج سال حکومت شاهدی بر حکومت اسلام باشد که ما بتوانیم به آن استشهاد کنیم. نه اینکه بگوییم علی هم مثل ما بود؛ این چه بی‌سلیقگی است که برخی اهل منبر دارند؟ ما این اصول را خدشه‌دار کنیم و بر آن خاک بپاشیم تا از جمهوری اسلامی دفاع کنیم؟!
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر باز بودن درهای صنعا به روی صلح، گفت که اولویت تلاش های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز علیه یمن است.
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید در پرسپولیس باید با تمام وجود برای قهرمانی تمرین و تلاش کنند.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
علی نعمتی، مدافع پرسپولیس، می‌گوید تلاش می‌کنند تا آن‌طور که مطلوب هواداران است نتیجه بگیرند.
شیخ دیاباته با وجود مصدومیت از ناحیه سر تلاش زیادی برای گلزنی مقابل هوادار انجام داد، اما در این امر ناکام بود.
شیخ دیاباته با وجود مصدومیت از ناحیه تلاش زیادی برای گلزنی مقابل هوادار انجام داد اما در این امر ناکام بود.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
بازداشت وریا غقوری بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در ادامه این واکنش‌ها علی دایی در اینستاگرامش نوشت: ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. فارغ از رنگ‌ها از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می‌کنم. همانطور که در تمام این سال‌ها تلاش کردم صدای مردم سرزمینم باشم.
قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.
علی رغم فراخوان گسترده جریانات آشوب طلب برای برگزاری تجمعات در چهلمین روز از درگذشت مرحوم امینی، خیابان‌های اصلی تهران در آرامش است.
شاید جالب باشد که بدانید دروازه بان کایسری اسپور عامل مصدومیت هم‌تیمی خود و هافبک ایرانی است!
کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.
گفته می‌شود مسوولان اصفهانی تلاش تازه‌ای را برای گرفتن مجوز فعالیت علی دایی آغاز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ