یکی از افسران صهیونیست درباره تقویت توانمندی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت درصورت آغاز جنگی جدید روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک از سوی حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به میدان بازگرداند.
در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه یا حرب تموز، دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
در هفدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه یکی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در مناطق مرزی این کشور، پیامی ویژه برای سید حسن نصرالله ارسال کرد.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی هشدار دادند که حتی یک اقدام کوچک علیه حزب الله لبنان می‌تواند تبدیل به یک جنگ گسترده در مرزهای شمالی و دیگر مناطق شود.
احتمال رویارویی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان به بیشترین حد ممکن رسیده است و چتربازان رژیم صهیونیستی در یکی از روستاهای قبرس، جنگ علیه مقاومت لبنان را شبیه سازی کردند.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی تکراری را مطرح کرد.
در سایه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه این رژیم از وزیر خارجه فرانسه خواست تا مانع از وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان شود.
آمادگی رزمندگان حزب الله لبنان برای حمله زمینی به مواضع رژیم صهیونیستی و تمایل کاخ سفید برای بازنگری در روابط خود با این رژیم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در سالروز جنگ ۳۳ روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست‌ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان، قدرت خود را به رخ تل آویو می‌کشد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، جنگ ۳۳ روزه را دلیل ۱۷ سال ترس رژیم صهیونیستی و در نتیجه عامل جلوگیری از تجاوز این رژیم به لبنان طی سال‌های پس از جنگ دانست.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
شماره سیصد و هشتادم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «نهضت رهایی و نجات انسان ها» منتشر شد.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اولین شکست جدی صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و از حزب‌الله لبنان با حضور سردار سلیمانی است و سردار سلیمانی معادلات اشغالگران را به هم زد.
شماره سیصد و شصت و ششم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «قیام ملی علیه جنگ ترکیبی» منتشر شد.
حزب الله لبنان به پیروزی بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
دبیر کل حزب‌الله لبنان برای نخستین بار سخنانی را در ارتباط با نقش سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه مطرح کرد.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت، برخی رژیم‌ها می‌خواهند ما را متقاعد کنند که اسرائیل «کبوتر صلح» است، اما این رژیم بر کشتار و جنایت بنا شده است. برخی دنبال قلب حقیقت هستند در حالی که اسرائیل متکی بر ارتکاب جنایات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ