مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در سالروز جنگ ۳۳ روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست‌ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
محافل صهیونیستی درباره طرح جدید مقاومت فلسطین در راستای به راه اندختن دور جدید انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری هشدار دادند.
وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون جدید نژادپرستانه علیه اسرا، هشدار داد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
در هند نیز تولید واکسن سرعت گرفته و در برخی ایالت‌ها، زدن ماسک دوباره اجباری شده است. استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که از گسترش این زیرسویه نگران است. در اندونزی نیز شاهد افزایش بستری‌ها بر اثر ابتلا به این زیرسویه بوده‌ایم اما هنوز عموما شاهد گسترشی در سطح موارد قبلی مثل امیکرون نبوده‌ایم.
تحلیلگر صهیونیستی گفته است که ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی مواجه هستیم.
وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‎ای نسبت به پیامدهای تجاوز جدید نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه هشدار داد.
پناهیان هر چند لباس مبلغان اسلام پوشیده و به مدد تریبون‌های بیت المال که در اختیار وی قرار گرفته شهرتی به هم رسانده، ولی نه آن لباس و نه این تریبون‌های رایگان، دلیل موجهی برای اسلام شناس بودن او نیست.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
یک کارشناس درباره‌ی گونه‌ی جدیدی از «اَبَرجوندگان» هشدار داده است که ممکن است برای سلامت انسان خطرآفرین باشند. ظاهراً گذراندن یک سال عادی بدون به خطر افتادن سلامت یک آرزوی محال است!
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
عبدالله دوم پادشاه اردن در گفتگو با سی ان ان درباره وقوع انتفاضه جدید در فلسطین هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور در روز شنبه سوم دی ماه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم نسبت به لغزندگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داد.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
کمیته دفاع از حقوق بشر در شبه جزیره عربستان درباره کشتار و موج جدید اعدام ها در این کشور هشدار داد.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید نیروهای مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست هشدار دادند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.
عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
مقدم‌فر گفت: اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ