سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
پکن سیگنال هشدار اولیه قرمز برای بارش باران شدید صادر کرد. در پی صدور این هشدار، ستاد کنترل سیل شهرداری هم هشدار قرمز کنترل سیل شهر را اعلام کرد.
جنارو گتوزو، پس از جدایی‌اش از والنسیا در ژانویه گذشته، برای اولین بار مصاحبه کرد و در صحبت‌هایش پیامی را برای مالک باشگاه پیشین خود ارسال کرد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
مدیر رولزرویس به خریداران اولین مدل الکتریکی‌اش هشدار داده که اگر ماشینشان را بفروشند، برای همیشه از خرید محصولات کارخانه منع خواهند شد.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
جواد نکونام در اولین گفتگوی اختصاصی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال، ناگفته‌های خود از روند قبول هدایت آ‌بی‌ها را به زبان آورده است.
چین مشغول ساخت بزرگترین سیستم هشدار اولیه زلزله جهان(EWWS) است که بیش از ۱۵ هزار ایستگاه رصد، ۳ مرکز ملی، ۳۱ مرکز منطقه ای و ۱۷۳ مرکز انتشار گزارش را پوشش می دهد.
پیدا شدن آکنه و جوش‌های پوستی و همچنین چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست، یکی از علائم اولیه مصرف زیاد قند است. مطالعات نشان داده‌اند که افزایش سطح قند در بدن باعث افزایش ۳۰ درصدی رشد آکنه می‌شود.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبتهای درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
همه موفقیت‌ها باید در زندگی روزمره مردم، نمود عینی داشته باشند چنان که ناکامی‌ها اولین بروز و ظهورشان در سفره مردم است. وقتی مرغ گران می‌شود، جایش سر سفره‌ها خالی می‌ماند و همه متوجه می‌شویم در فراوانی آن هم حضورش را بر سفره درک می‌کنیم.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.
ساختار ژنتیکی موجود به طیف گسترده‌ای از مهره داران اجازه می‌دهد تا رفتار‌های "هشدار اولیه" را برای انواع دیگر رویداد‌ها علامت گذاری کنند و این امکان وجود دارد که برخی از حیوانات آن رفتار را تقلید کرده و آن را به یک واکنش گریز لرزه‌ای تبدیل کنند.
وزیر خارجه اولین کاربر بمب هسته‌ای در جهان و نخست‌وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی که دارای زرادخانه مخوف و خارج از نظارت اتمی است، در کنار هم می‌ایستند و نسبت به خطر هسته‌ای شدن ایران (عضو و پایبند به "ان پی تی") هشدار می‌دهند! مضحک، اما واقعی است؛ مجرمان و قانون‌گریزان، پرچمدار امنیت بین‌المللی می‌شوند!
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان، هشدار به دانشگاه های علوم پزشکی، افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده و صدور اولین مجوز ثبت محور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بوده است.
وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین لبیک گو به فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه بودند.
آژانس کار سازمان ملل هشدار داد، دستمزدهای واقعی در سراسر جهان برای اولین بار پس از سقوط مالی جهانی، در سال ۲۰۲۲ کاهش یافت زیرا بدتر شدن بحران هزینه زندگی تهدیدی برای ایجاد ناآرامی اجتماعی و عمیق‌تر کردن نابرابری است.
محققان اظهار کردند که چاشنی‌های به ظاهر ساده و روزمره می‌توانند حاوی منابع پنهان قند باشند بنابراین، اولین توصیه این است که ابتدا به مواد تشکیل‌دهنده توجه کنید.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ