ChatGPT که توسط هوش مصنوعی باز در سان‌فرانسیسکو توسعه یافته، از زمانی که در ماه نوامبر به‌صورت عمومی مورد استفاده قرار گرفته، سروصدای زیادی به راه انداخته و در طول دو ماه، حالا تعداد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین دیدار رسمی ادوارد مندی برای الاهلی چندان خوب پیش نرفت و او مرتکب اشتباهات بزرگی شد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
سید محمد موسوی ضمن تمجید از عملکرد ژاپن اعتقاد دارد در ادامه بازیکنان جوان ایران آب‌دیده می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
اشتباهات عجیب بنفع سپاهان و شکایت پیکان از داور
رییس فدراسیون فوتبال در افتتاحیه دوره داوری فوتبال بانوان فیفا تاکید کرد اشتباهات داوری با برگزاری چنین دوره‌های آموزشی به حداقل می‌رسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول رده بندی دارد گفت: اگر اشتباهات باورنکردنی که علیه تیم ما رخ داده است اتفاق نمی افتد الان باید ۱۰ امتیاز از رقبا جلو بودیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
این روز‌ها استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار رایج شده است، اما آشنا نبودن برخی افراد با نحوه صحیح استفاده از آن باعث به وجود آمدن اشتباهاتی شده است.
باشگاه سپاهان در پی تصمیمات داوری دیدار خود با تراکتور تبریز به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نامه اعتراضی ارسال نمود.
باشگاه سپاهان به اشتباهات محرز داوری در دیدار خود با تراکتور اعتراض کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
بدون تردید هزینه یکی از عواملی است که همیشه باید در طراحی خانه آن را در نظر بگیرید. با مرور این مطلب قطعاً به این نتیجه می‌رسید که صرف هزینه برای کمک گرفتن از طراحان حرفه‌ای و باتجربه ارزشش را دارد!
شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.
گاهی اوقات هنگام ترجمه کلمه به کلمه یک جمله از یک زبان به زبان دیگر، ممکن است معانی اصلی در ترجمه از بین برود. مجموعه ای از تصاویر خنده دار توسط مسافران از سرتاسر جهان از علائمی با ترجمه اشتباه به اشتراک گذاشته شده است.
در ویژه برنامه جام‌جهانی وگفتگو با بهنام تشکر بخش تماشایی از بستن ترکیب سمی تیم ملی فوتبال با حضور وزیر ارتباطات، ترلان پروانه و احمدی نژاد را ببینید.
مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ