وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی ملی‌پوشان توضیحاتی را در مورد شرایط وزنه‌برداران ارائه داد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی را در اختیار کیومرث هاشمی قرار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اراده الهی، اعتلای روزافزون پرچم و مکتب قرآنی عاشوراست و دشمنان آب در هاون کوفته و تیشه بر ریشه بی بنیاد خود می‌زنند.
سخنگوی وزارت خارجه در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران با بالا بردن قرآن، بار دیگر اهانت‌های اخیر صورت گرفته به قرآن کریم را محکوم کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اختلاف های موجود بین وزارت ورزش و این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی ارائه داد.
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی ارائه داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
کنعانی گفت: ما در مسیر اجرای توافق صورت گرفته، حرکت می‌کنیم و خوشبین هستیم که مسیر توافق انجام شده با اراده سیاسی طرفین به خوبی به پیش برود و ما نسبت به آینده روابط دو جانبه دو کشور «ایران و عربستان» خوشبین هستیم.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی درباره عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد.
به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش طرحی در زمینه رفع مشکل وام ازدواج ارائه شده که بر اساس آن افراد می‌توانند یارانه و سهام عدالت را به جای ضامن مورد وثیقه قرار دهند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه مجلس روی موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی مصمم است، گفت: دولت و رئیس‌جمهور هم موافق این کار هستند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص چگونگی فعالیت رشته بوکس زنان در ایران، توضیحاتی ارایه داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران دیدگاه‌های خود را به طرف اروپایی منتقل کرده و منتظریم دیدگاه و پاسخ طرف مقابل را بشنویم. چنانچه در طرف مقابل اراده سیاسی لازم وجود داشته باشد و همانند ایران سازنده عمل کرده و رو به جلو باشد، پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
بندرعباس - معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اراده خود را برای سه حوزه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی جزم کرده‌ایم تا از میراث فرهنگی کشور نگهداری کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ