رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفت هزار پیشنهاد درباره بودجه ثبت شده است که حداکثر می‌توانیم ۲۳۰ پیشنهاد را در صحن مطرح و بررسی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
غلات کامل کمک می‌کنند عمری طولانی‌تری داشته باشید. تحقیقی که روی ۴۰ هزار زن (پس از یائسگی) انجام شد، نشان داد آن‌هایی که در طول هفته ۴ تا ۷ وعده غلات کامل استفاده می‌کردند تا ۳۱ درصد، از خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری‌های قلبی در امان هستند.
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷ هزار و پانصد و پنجاه و هفت دوقلو در کل کشور متولد شده‌اند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان این‌که «حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است»، گفت که در سال آینده بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
سمنان- وزیر علوم با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دست اقدام است، گفت: هفت هزار شرکت دانش بنیان طی دولت سیزدهم در کشور تاسیس شده است.
مصباحی مقدم گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از صرفه‌جویی ۲۴ هزار میلیاردی مترو تهران در مصرف سوخت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
دیدار تیم‌های لهستان و مکزیک کمترین تعداد تماشاگر را در بین هفت مسابقه ابتدایی جام جهانی داشت.
وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به این‌که در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ است به دنبال اشتغال بیش‌تر جوانان بومی هستیم، گفت: طرح توسعه این پروژه با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان مصوب شده که پی‌گیری و اجرایی شدن آن در دستور کار قرار گرفته شده است.
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
ناصرخسرو متفکری اسماعیلی مذهب است که گزارش سفر هفت ساله خود را چنان دقیق به رشته تحریر درآورده که اطلاعات بسیار مهمی از مقاصد مسافرتی خود به دست داده است.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی انجام شده است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ