سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، تنها سه روز قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر، این باشگاه را ترک کرد.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
نیک مارسمن، دروازه‌بان اینترمیامی، به دلیل گزیدگی عنکبوت سه روز در بیمارستان بستری شد.
روز دوم مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک با قهرمانی سه کشتی‌گیر قرقیزستانی در 8 وزن به پایان رسید.
شاگردان حسن رنگرز در پایان روز اول مسابقات بین المللی قرقیزستان، 3 مدال طلا و 2 مدال برنز کسب کردند.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
ساعاتی پیش تمرین رئال پس از یک روز استراحت از سر گرفته شد، درحالی‌که داوید آلابا، فرلاند مندی و رودریگو گوئس در آن غایب بودند.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
در روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان کاروان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا و یک برنز شد.
یک کوهنورد از روز جمعه در اتفاعات لواسان مفقود شده و تاکنون خبری از وی در دسترس نیست.
انگلیس روز پنجشنبه پس از افزایش نرخ بهره که بیش‌ترین افزایش در 3 دهه اخیر است، تاکید کرد که این کشور برای طولانی ترین رکود در تاریخ خود آماده می ‌شود.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
بارسلونا پس از هفته 29 لالیگا در فصل 20-2019 دیگر نتوانسته بود صدرنشین لالیگا شود اماذ این طلسم شب گذشته شکست.
منچسترسیتی در روزی تاریخی و فراموش نشدنی، در خانه با نتیجه 3-6 منچستریونایتد را مغلوب کرد.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.
روز نخست رقابت‌های کاراته پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ