سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در کشور در بخش گردشگری خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
نمایندگان ایران در پایان روز دوم مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کردند.
نتایج اولویت دهی تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو پس از ۴ ساعت تأخیر اعلام شد.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
دور گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با معرفی هشت تیم برتر به پایان رسید و شهدابی‌ها حریفان مرحله دوم خود را شناختند.
گروه بندی مرحله دوم رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا مشخص شد.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر قایقرانی
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی با قهرمانی دوستی و یگانه به پایان رسید.
طحان نظیف گفت: سامانه جامع ارتباطات شورای نگهبان مسیر ارتباطی با مردم است که در سال آینده که سال انتخابات است بیشتر استفاده خواهد شد.
مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال به پایان رسید.
دومین مرحله از قرارداد احیای چاه‌های نفتی کشور با امضای رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و نماینده چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی تنفیذ شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.
مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی مردان طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی آقایان طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو آقایان روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.
صائب حجتی با بیان اینکه مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی از فردا سه شنبه آغاز می شود، گفت: ۷۱ خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور دارند.
مرحله دوم دو و میدانی باشگاه های کشور در بخش بانوان، با جا به جایی دو رکورد ملی به پایان رسید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان‌پذیر نبود، اما چون شعار رئیس‌جمهور و تلاش ایشان بر این بود و آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده بود رتبه‌بندی به مرحله اجرایی رسید. بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه‌بندی اول ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و دوم ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است. معلمان و جامعه فرهنگیان دست‌به‌دست هم خواهند داد تا این سه هدف حتما محقق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ