هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد موسوی که امروز به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست در بدو ورود از وضعیت اسکان تیم ملی در هتل گلایه کرد.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای تصویب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد؛ برای این کار صندوق ویژه‌ای پیش بینی شده است.
اخلاق نیکوماخوس اثری بی‌ مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
وزیر خارجه هند دیدار امروز خود با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را مثبت ارزیابی کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
پائولو دیبالا با برطرف شدن مصدومیتش از امروز به تمرینات گروهی رم اضافه شده و فردا می تواند برابر لورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود.
تبریز - سرمربی تیم پیکان گفت: شاهد بودید که امروز بازی بدی از هر دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم خوب کار کردند.
پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت که امروز روز تیم او نبوده است، اما باز هم تبریزی ها می‌توانستند که در دیدار امروز بازنده نباشند.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست گروه چشم انداز «روسیه- جهان اسلام» تصریح کرد: تقویت روابط خوب با کشورهای جهان اسلام از اولویت‌های مسکو است.
تبریز - پاسور تیم والیبال مس سونگون با بیان اینکه تیم مس امروز خوب ظاهر شد و شایسته پیروزی بود، گفت: حضور هواداران در بازی امروز قوت قلبی برای ما بود و دست تک تک هواداران را می بوسیم.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تأکید کرد، مسابقات قهرمانی آسیا تا امروز نسبت به تورنمنت‌های گذشته برای ما خوب نبوده است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در سخنانی اعلام کرد: به دنبال ایجاد روابط خوب با آمریکا هستیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه امروز به لحاظ ضربه‌پذیری در حوزه هسته‌ای، کشور به دلایل مختلف کاملا غیرقابل آسیب است، اعلام کرد: خبرهای خوب در حوزه راکتور و رادیو دارو داریم.
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
فخرالسادات محتشمی پور در توییتر نوشت: امروز یک ملاقات خانوادگی خوب داشتیم با همسرجان چقدر خوب است که همیشه خبر‌ها خوب باشد حال عمومی‌اش خوب، روزه داری ادامه دارد.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
رگبار پراکنده باران و وزش باد در برخی نقاط کشور
چرا باید قرارداد بازیکن 22 ساله یکساله بسته می‌شود که امروز بخواهد دنبال جدایی باشد؟ اینها کار دلال‌ها است تا هر سال با کمک مدیران قیمت او را بالا ببرند و به اهداف‌شان برسند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ