دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات سفر حج از (۳۱ اردیبهشت) آغاز و (۱ تیر) به اتمام رسید و عملیات برگشت از (۱۳ تیر) ماه آغاز و امروز (۳ مرداد) در ساعت ۷:۳۵ دقیقه به اتمام رسید.
فقط ۲۰ دقیقه بعد از ترک سیگار، پروسه متعادل شدن فشار خون و ضربان قلب که به‌خاطر گرفتگی‌های عروقی و مواد شیمیایی و تنگ شدن عروق، ضربان قلب و فشار خون بالا رفته؛ به تدریج و به آرامی متعادل می‌شود.
نوآ لانگ در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده گل تساوی هلند مقابل کرواسی را به ثمر رساند.
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
بازیکن نام آشنای هوادار که در آخرین بازی لیگ خیلی زود تعویض شد از بازیکن ۱۹ ساله این تیم تمجید کرد.
طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آخرین بازی این تیم در فصل جاری لیگ برتر را از دست داد.
به گزارش ورزش سه، با اعلام هیئت فوتبال کرمان بازی مس و تراکتور در دقیقه نود با تماشاگر شد
لوک شاو در آخرین دقیقه از وقت های اضافه بازی با برایتون هندی مرتکب شد که به تنها گل بازی منجر شد تا شاگردان تن‌هاخ با شکست راهی منچستر شوند.
محمد ربیعی پس از پیروزی در دربی کرمان، واکنشی احساسی نسبت به تشویق‌ هواداران مس رفسنجان داشت.
امیر قلعه‌نویی باید برای آخرین مرتبه تیمش را از ساعت 16:30 دقیقه امروز به مصاف فولاد خوزستان بفرستد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
استقلال در 430 دقیقه گذشته، نتوانسته است که در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کند.
با برگزاری دیدار نیمه نهایی میان فرانسه و مراکش، استادیوم برگزار کننده بازی افتتاحیه، به کار خود در جام جهانی پایان داد.
آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و امریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در آخرین بازی دوران حرفه‌اش با کارت قرمز داور مواجه شد.
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.
ستاره ایرانی پالما اسپانیا در جدال با تیم سابق خود درخشان ظاهر شد و گلزنی کرد.
شاگردان احمد جمشیدیان به برتری پُر گل مقابل چوکا تالش رسیدند.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا آلومینیوم و مس رفسنجان امتیازات را تقسیم کنند.
یادتان هست که آقای روحانی در آخرین روز‌ها گفتند که همین امروز می‌توانیم توافق را امضا کنیم و الان هم دقیقا همانطور است، الان هم آقای بافری کنی و تیم مذاکره کننده توافق را به ایران آورده اند و آماده امضای مسئولان جمهوری اسلامی ایران است. ولی خُب تندرو‌ها، سنگ بزرگی را وسط راه امضای توافق انداخته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ