اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
بسیاری از افراد حاضر در این تصویر در سال‌های اخیر به مناصب مهمی دست یافته‌اند.
دفتر تحکیم وحدت در انحلال بسیج دانشجویی دانشگاه ها در زمان جنگ ایران و عراق نقش بسزایی داشت.
بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال دچار آتش سوزی شد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال دچار آتش سوزی شد.
گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
گروهی ناشناس دفتر بسیج دانشگاه شریف را شبانه به آتش کشیدند، کسانی که این روزها خشونت را زیر نقاب اعتراضات پنهان کرده و رفتارهای مبتذل را در زرورقی از تحرکات سیاسی و اجتماعی می‌پیچند.
طبق این تصاویر، دو نفر از چهار نفری که از بالای دیوار شرقی دانشگاه شریف وارد شده بودند، به سمت دفتر بسیج دانشجویی می‌روند و پس از اینکه مطمئن می‌شوند کسی داخل دفتر نیست، فرد دوم هم به وی ملحق می‌شود و به آتش زدن دفتر اقدام می‌کنند.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
نیمه شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف توسط عوامل ناشناس آتش گرفت.
نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: بسیجی باید صبر راهبردی از خود نشان دهد و قدمی جلوتر از مقام معظم رهبری برندارد که این خود به جذب حداکثری منجر خواهد شد.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه ( ۸ آبان ۱۴۰۱ ) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز امروز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ امشب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.
ظهر روز گذشته یکم آبان ماه، درگیری‌های بین دانشجویان بسیجی و برخی دانشجویان که خواهان حضور مختلط در سالن غذاخوری البرز دانشگاه شریف بودند به وجود آمد.
محمدجواد اخوان به درگیری بسیج دانشحویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
براساس اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، امروز دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به هتاکی ها و حرمت شکنی ها تجمع می کنند.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ