رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه تروریستی داعش در یک فایل صوتی بدون تاریخ از هلاکت «ابوالحسین القرشی» سرکرده این گروه، در درگیری در ادلب خبر داد.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
به گفته گوین اشمیت مدیر انستیتو مطالعات فضایی گدارد ناسا، احتمالا جولای سال جاری میلادی گرم ترین ماه طی چندصد سال اخیر باشد.
لوپاریزین، نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن، ادعا کرد که لوئیس انریکه چهارشنبه به عنوان مربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.
FIBA با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی کرد که ۲۵ نفر برتر این لیست را در گزارش زیر آورده‌ایم.
فدراسیون جهانی بسکتبال، با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی می‌کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از جوردی آلبا به عنوان بهترین مدافع چپ تاریخ یاد کرد.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.
هوش مصنوعی بهترین‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.
هوش مصنوعی بهترین همبازی تاریخ رونالدو را معرفی کرد.
سرمربی محبوب استقلال بار دیگر با یک نشست خبری دلگرم‌کننده تسکینی بر آلام هواداران استقلال پس از حذف تلخ از آسیا بود.
در راستای تکریم مشتریان در ایام تعطیلات نوروز سال 1402، شعب کشیک بانک سپه در تاریخ دوم و سوم فروردین‌ماه سال 1402 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان و آحاد مردم هستند.
در راستای تکریم مشتریان در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲، شعب کشیک بانک سپه در تاریخ دوم و سوم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان و آحاد مردم هستند.
با اعلام پولادگر، مجامع انتخاباتی فدراسیون هایی که تاریخ برگزاری آنها از قبل مشخص شده بود، اگر موضوع غیرمنتظره ای رخ ندهد، طبق برنامه برگزار خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
لیونل مسی رقابت توام با شرم خود با دیه‌گو مارادونا را به سود خود تمام کرد.
پیرز مورگان لیونل مسی را به عنوان چهارمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال معرفی کرد.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از تیم بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی افق خود را در این باشگاه رقم زدن تاریخی جدید برای نساجی معرفی کرد.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ