سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
تقلب کنکوری در ذهن بسیاری می‌تواند مصداق‌هایی مانند خرید و فروش سوالات یا همراه آوردن وسائل ارتباطی در جلسه امتحان داشته باشد، اما به ذهن کمتر کسی رسیده که پای گریم برای جازدن کسی به جای دیگری به کنکور باز شود.
باشگاه دورتموند چند روز قبل مذاکرات خود با آژاکس آمستردام برای جذب ادسون آلوارز را متوقف کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه‌های فصل تابستان و زمستان است، اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اگر خطاهایمان کمتر باشد می توانیم در قهرمانی آسیا در چند وزن مدال بگیریم.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
سردرد از درد‌های بسیار شایعی است که اشکال مختلفی دارد، از خفیف تا شدید که از چند دقیقه تا چند روز ادامه می‌یابد. جمجمه که درد می‌گیرد، ممکن است فکر کنید احتمالا این درد خود بافت مغز است، اما اینطور نیست.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
بهترین میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب درمان فوری کبد چرب با روش‌های طبیعی و استفاده از میوه‌ها مزایایی نسبت به مصرف دارو‌ها دارد که اصلی‌ترین آن‌ها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری هاست. از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
تیم ملی هلند در آستانه دیدار مقابل آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا مواجه شده و این نگرانی‌هایی را در اردوی نارنجی‌پوشان به وجود آورده است.
ستاره هلندی پرسپولیس در شرایطی که به مس رفسنجان گل زده بود پس از چند هفته صدر جدول گلزنان را از دست داد.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می‌گیرد؟
دیوید بکام که از چند ماه پیش به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند؛ اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.
در بنر تبلیغاتی یکی از این گروه‌ها نوشته شده است: شر شما را خریداریم، کاملا محرمانه، صددرصد تضمینی! این صفحه ولی تنها یک پست و پیام دارد که در آن آمده است: سرعت ما بیشتر از قانون است!
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ