جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه دوشنبه در قدس اشغالی را پاسخ عملی به تجاوزات و جنایات اشغالگران علیه فلسطینی ها برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای عملیات‌های شهادت طلبانه جمعه شب در قلب سرزمین‌های اشغالی از جمله در تل آویو را محکوم کرد.
لحظه انجام عملیات شهادت‌طلبانه شهید معتز صلاح الخواجا در تل‌آویو را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛الخواجا فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس است.
وزارت امور خارجه امارات به عملیات شهادت طلبانه روز جمعه در قدس اشغالی واکنش نشان داد
این روزها صهیونیست‌ها در شوک عملیات شهادت طلبانه خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی هستند،جوانی که به تنهایی هشت صهیونیست را به هلاکت رساند تا پاسخی محکم به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی داده باشد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی، تاکید کرد کرد که زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با هدف بررسی اوضاع امنیتی درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی، برگزار شد.
مفتی عمان با صدور بیانیه ای از عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی تمجید کرد.
نخست وزیر یمن ضمن تمجید از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از مواضع تهران در حمایت از صنعا تشکر کرد.
حزب الله لبنان در واکنش به عملیات شهادت طلبانه «قدس» که طی آن شماری از صهیونیستها به هلاکت رسیدند، اعلام کرد: این عملیات یک بار دیگر سستی و شکنندگی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت.
در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
رسانه های صهیونیست از حمله شهرک نشینان صهیونیست به «ایتمار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیست درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی خبر دادند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
امارات متحده عربی بدون اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد.
محافل صهیونیستی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته شدن دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان دادند.
مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید در الخلیل از سوی یک جوان فلسطینی خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده است که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از شهادت مجری عملیات مقاومتی در اریحا خبر دادند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه درس سختی به صهیونیست ها داد.
۳ نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست طی یک ماه گذشته در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری به هلاکت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ