شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: خط تولید کود کمپوست برای مدیریت زباله های خانگی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضمن مکاتبه با رئیس جمهور از وی درخواست کردم تا طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
اهواز - خط منظم کشتیرانی کانتینری از مبداء بندر امام به مقصد کشورهای امارات، هند، چین و کشورهای جنوب شرق آسیا راه اندازی شد.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
رمین پاپِرگر، مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی «راین‌مِتال» آلمان اعلام کرد که مذاکرات با کی‌یف به منظور راه‌اندازی خط تولید تانک به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در اوکراین، روند «نویدبخشی» دارد.
مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی آلمان از مذاکرات «نویدبخش» با کی‌یف درباره احداث خط تولید تانک به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در اوکراین خبر داد.
مسئولان سیاسی و اجرایی دولت با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی وعده های مختلفی از جمله موضوع بنزین سفر و راه‌اندازی ۴ خط آبی به عراق، عمان و قطر دادند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی بندر چابهار برای راه‌اندازی خط مسافری دریایی با عمان خبر داد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری شب گذشته در همایش تبیین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه یزد به صفات زیبایی همچون دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران شناخته می‌شود، اظهار داشت: مردم یزد تمامی صفات زیبا و پسندیده را دارند و همراه بودن با این مردم افتخار بسیار بزرگی است.
درنشست مدیرکل بنادرودریانوردی سیستان وبلوچستان بامدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری -صنعتی چابهاردرخصوص تسهیل وتسریع فعالیت‌های دوجانبه راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار_عمان بحث وتبادل نظر شد.
خط لوله پیشنهادی رسما «خط لوله اکسیژن قطب جنوب ماه» (LSPOP) نام گرفته که به مرکز استخراج یخ ماه متعلق به ناسا در قطب جنوب سیاره متصل می‌شود. در این مرکز یخ ماه پس از استخراج به آب آشامیدنی و اکسیژن تبدیل می‌شود که برای تنفس و همچنین تولید سوخت موشک به کار می‌رود.
عضو شورای شهر تهران گفت: چهار ایستگاه کارگر، بوستان لاله، تقاطعی میدان ولیعصر (عج) و تقاطعی هفت تیر تا پایان سال آماده می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل علی امارات متحده عربی خبر داد.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خط تولید باک بنزین خودروهای پارس و دنا در شرکت تکلان راه‌اندازی شد.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت گمرک ایران با راه‌اندازی خط آبی آبادان- بندر واصلیه سیبه عراق خبر داد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که برای بهره‌مندی مشتریان واقعی از هایما 8S، تسهیلات ویژه‌ای برای خرید این محصول درنظر گرفته خواهد شد.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
مقام ارشد روسیه از تولید نسل جدید اسلحه خودکار «کلاشنیکف AK-۲۰۳» در هندوستان پیش از پایان سال جاری، خبر داد.
با پیشنهاد رئیس سازمان توسعه تجارت و استقبال ارمنستانی‌ها، خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان برای صادرات به کشورهای عضو اوراسیا راه‌اندازی می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پرتاب ماهواره «خیام» گفت: باید به فکر ماهواره بعدی باشیم و خط تولید این ماهواره‌ها را به صورت مشترک راه‌اندازی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ