خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، برای دومین بار در یک ماه اخیر اظهاراتی تند علیه باشگاه رئال مادرید مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه‌ها را متقبل می‌شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی‌بینم!
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در مقام انشاء رای، دیدگاه‌ها و سلایق شخصی نباید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
سیدابراهیم در تشریح نتایج و دستاورد‌های این سفر گفت: ارتباط ما با قاره آفریقا، مثل ارتباط با کشور‌های قاره آسیا و دیگر نقاط جهان اهمیت دارد و نباید ارتباط با این قاره که سرزمین فرصت‌هاست، مورد غفلت واقع شود.
رئیس جمهور کشورمان با تشریح دستاوردهای سفر خود به چند کشور آفریقایی، گفت: آفریقا سرزمین فرصت‌هاست، نباید مورد غفلت قرار گیرد.
اهواز- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مورد ماندن یا رفتن محمد امین حزباوی مداقع تیم هم من نباید صحبت کنم چون در حیطه اختیارات مدیران باشگاه است.
فارغ از بررسی این موضوع که آیا آمارسازی‌هایی این‌چنینی در دستور کار قرار گرفته یا نه، جواد خیابانی دست‌کم دیگر درباره اطلاعات ورزشی هم نباید مدعی باشد. درست است که او خودش را اهل ترجمه می‌داند و دانش زبانی‌اش را هم یکی، دو بار به‌طور ناموفقی به رخ کشیده، ولی در همین دیدار آخری که گزارش کرد، نشان داد حاضر به چک‌کردن ساده‌ترین موارد ورزشی هم نیست
طبق اطلاعات سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها، اگر بعضی از غذا‌ها را در طبقه بالای فریزر قرار دهید، باعث آسیب به بدن می‌شوید و همین اشتباه ساده در نگهداری از ماده غذایی باعث پخش شدن باکتری خطرناک و ابتلا به بیماری‌های جدی می‌شود، اما به نظر شما کدام غذا است که هرگز نباید آن را در طبقه بالای فریزر بگذاریم؟ برای اطلاع از پاسخ با ما در این بخش همراه باشید.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
بعضی از مواد غذایی در فریزر خیلی زودتر خراب می‌شوند یا زودتر بو می‌گیرند و کیفیت خود را از دست می‌دهند. این مواد را بهتر است که فریز نکنید و تازه مصرف کنید.
مسواک زدن بعد از غذا به مقابله با باکتری‌ها و حفظ مینای دندان‌ها کمک می‌کند، اما در برخی موارد می‌تواند اثر معکوس داشته باشد. وقتی چیز اسیدی‌ای می‌خورید یا می‌نوشید، اسید سیتریم درون آن‌ها می‌تواند مینای دندان را به طور موقت نرم کند و مسواک زدن بلافاصله پس از غذا می‌تواند مینای دندان را تضعیف کند.
رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با بیان اینکه صادرات نباید محدود به مواد خام باشد، گفت: ارز دیجیتال ابزاری است که اگر حاکمیت ما به آن ورود کند می‌تواند تجارت با کشورهای خارجی را تسهیل کند.
فرمانده انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
کمتر کسی می داند که نیازی به شستشوی قارچ پیش از پخت نیست. آب زیاد باعث می شود قارچ از هم وا برود و مزه اش را از دست بدهد.
کودکان از حدود ۲ سالگی تمایل دارند برخی امورشان را به تنهایی انجام دهند، قطعاً نباید با این تمایل مخالفت کرد هرچند که شاید در برخی موارد نیازمند مراقبت والدین باشند، اما از همین سن و با تشویق و ترغیب آن‌ها آهسته آهسته می‌توان همین روند را تا سنین بالاتر ادامه داد.
مهدی چمران درباره دریافت وجه نقد در اتوبوس ها، اظهارداشت: مصوبه‌ای داشتیم که سیستم کارتخوان باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود. وی با بیان اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست، افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می‌گذاریم.
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.
صادقی فر: در برخی موارد که به مشتری صدمه وارد شده، برخورد لازم و حتی پلمب صورت گرفته است؛ این واحد‌های صنفی نباید از بیرون قابل رویت باشند، باید آیفون تصویری داشته باشند، انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار ممنوع است همچنین فعالیت‌هایی تحت عنوان فالگیری در این واحد‌ها ممنوع است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ