رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
فصل جدید فوتبال ایران در شرایطی از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد که تبلیغات محیطی با وجود برگزاری مزایده مشتری نداشت و مسئولان سازمان لیگ خودشان به دنبال فروش تابلوها هستند.
اردبیل - زمانی که در و دیوار شهر جولانگاه تبلیغات رنگارنگ و شعارهای دهن پرکن مدارس فوتبال می‌شود، این سؤال پیش می‌آید که خروجی چنین مدارسی به کجا ختم شده و در دل آن چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید دور نخبه دیوار کشید، گفت: مهمترین حمایت از نخبگان، تکریم و الگوسازی از آنان و معرفی‌شان به جامعه است.
دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری
رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات ما در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
معاون اجتماعی پلیس فتا در مورد فروش سیم‌کارت‌های زندانیان حبس ابد گفت: این تبلیغات عموما دروغ است.
بزرگترین دیوار نگاره کشور به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» در میدان انقلاب رونمایی شد.
تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با مردم سنندج در بازارهای این شهر نشان داد امنیت منطقه برقرار است و آشکار کرد که تبلیغات مسموم مبنی بر ناامنی این مناطق جعلی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.
در بازی دوستانه عراق و اکوادور، مورد جالبی را شاهد بودیم که مربوط به کیفیت پایین لباس های تیم عراق بود.
احزاب و شخصیت های سیاسی رژیم صهیونیستی در ۱۰ روز گذشته سعی کردند با تبلیغات انتخاباتی آرای انتخاباتی لیست خودشان را بالاتر ببرند تا شاید بتوانند بن بست سیاسی را به سود خود پایان دهند.
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
نگاهی به تبلیغات اقدامات زیبایی روی در و دیوار شهر و همچنین در فضای مجازی و تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد که اوضاع تا چه حد در حوزه جراحی‌ها و اقدامات زیبایی نابه‌سامان است؛ به طوری که برخی افراد بدون اندک تجربه یا تخصصی به راحتی و حتی بعضا به صورت شبکه‌ای اقدام به اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل، بوتاکس، چربی و ... در آرایشگاه‌ها یا محل‌های غیر استاندارد کرده و بدون کمترین امکانات بهداشتی این اقدامات را بر روی مردم انجام می‌دهند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.
لحظاتی از این دیدار به‌ویژه در نیمه نخست تحت‌تأثیر زاویه عجیب فیلم‌برداری تلویزیون بود. در واقع کارگردانی که عهده‌دار پخش زنده این دیدار بود، زاویه دوربین را به گونه‌ای انتخاب می‌کرد تا تبلیغات دور زمین، به کمترین شکل ممکن نشان داده شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ