تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل جدید فوتبال ایران در شرایطی از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد که تبلیغات محیطی با وجود برگزاری مزایده مشتری نداشت و مسئولان سازمان لیگ خودشان به دنبال فروش تابلوها هستند.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امسال عزاداری‌های بی‌سابقه دارای شور و شعور چشم‌نوازی بود. با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که در هیئت حضور نداشته باشید و لباس مشکی نپوشید و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند، ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشور‌ها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
قم- رئیس ستاد انتخابات کشور بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور تاکید کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
در جریان حوادث اخیر، تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن، مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش شدند و اکنون شمار قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب اظهار پشیمانی کردند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.
رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات ما در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.
معاون اجتماعی پلیس فتا در مورد فروش سیم‌کارت‌های زندانیان حبس ابد گفت: این تبلیغات عموما دروغ است.
ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج بیان اینکه نیروهای امنیتی و مردم با صبوری و بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند اظهار کرد: جوانان به تحریک‌ها و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه نکنند.
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.
بوشهر- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی در مقابل طوفان مردم ایران دوام نخواهند آورد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دشمنان عنود ملت ایران در ادامه اغتشاشات اخیر و پروژه ناامن‌سازی کشور عزیزمان، دست به جنایت دیگری زده و ده‌ها تن از زائران مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را به خاک و خون کشیدند.»
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در اراده ملت ایران در پیمودن راه عزت، استقلال و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری، توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
زیدآبادی نوشت: در واقع حمید رسایی با چنان اظهارنظری خود و نیرو‌های همسویش را متهم کرده است! لابد خواهد گفت که این‌ها نتیجۀ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی او و همفکرانش نیست بلکه نتیجۀ فعالیت‌های دشمنان است. این ادعا هم چیزی جز اعتراف به عجز و شکست و ناکارآمدی نیست
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه دینداری موجب زندگی سالم انسان در جامعه می‌شود ابراز داشت: زندگی سالم منجر خواهد شد عقل انسان نیز سالم باشد که در این صورت انسان هم به عقل معاش و هم عقل معاد برسد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به مراسم اربعین،گفت :دولت و ملت عراق علیرغم سیاه‌نمایی دشمنان در ایجاد شکاف بین دو کشور ایران و عراق،از زائران خالصانه مهمان‌نوازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ