معاون اجتماعی پلیس فتا در مورد فروش سیم‌کارت‌های زندانیان حبس ابد گفت: این تبلیغات عموما دروغ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.
فصل جدید فوتبال ایران در شرایطی از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد که تبلیغات محیطی با وجود برگزاری مزایده مشتری نداشت و مسئولان سازمان لیگ خودشان به دنبال فروش تابلوها هستند.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
اکنون یاکارینو باید مهارت‌های قابل توجه خود را به منظور متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به بازگشت به توئیتر هدایت کند، زیرا فروش تبلیغات آن پلتفرم از حدود ۵ میلیارد دلار به ۲.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.
طبق مصوبه مجلس،فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا بیست‏ و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.
سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات ما در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.
طرح گرافیکی «غمی فرود آمد» در سومین سالروز حادثه دلخراش پرواز ۷۵۲، در سازه‌های تبلیغاتی تهران اکران شد.
تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.
در بازی دوستانه عراق و اکوادور، مورد جالبی را شاهد بودیم که مربوط به کیفیت پایین لباس های تیم عراق بود.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
احزاب و شخصیت های سیاسی رژیم صهیونیستی در ۱۰ روز گذشته سعی کردند با تبلیغات انتخاباتی آرای انتخاباتی لیست خودشان را بالاتر ببرند تا شاید بتوانند بن بست سیاسی را به سود خود پایان دهند.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کار‌های کشور از فضای مجازی و اینستاگرام به عنوان مکمل تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این گونه نیست که همه فروش آن‌ها از طریق آن‌ها باشد، فقط ۳ درصد از فروش کسب و کار‌ها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
خودکفایی در درمان، افزایش نیروی انسانی، افزایش برد‌های تخصصی، خودکفایی در دارو این‌ها دستاورد‌های مهمی برای نظام و تکیه‌گاه پزشکی برای مردم منطقه است از پزشک عمومی هندی و بنگلادشی از اول انقلاب امروز به جایی رسیده ایم که در اوج تحریم و در اوج جنگ اقتصادی کاملاً به روز و قوی و خودکفا در حال پاسخ به نیاز‌های بهداشت و درمان در کشور هستیم.
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد
تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس از سایر تیم‌ها جدا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ