فصل جدید فوتبال ایران در شرایطی از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد که تبلیغات محیطی با وجود برگزاری مزایده مشتری نداشت و مسئولان سازمان لیگ خودشان به دنبال فروش تابلوها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تعرفه بازی در ورزشگاه آزادی برای سال جدید را اعلام کرد.
سازمان لیگ اطلاعیه‌ای درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر و لیگ یک منتشر کرد.
باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.
استقلال از زمان شروع پروژه اجرای تبلیغات محیطی در فصل ۰۱-۱۴۰۰ و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو به سازمان لیگ پرداختی‌ای نداشته تا در فصل ۰۲-۱۴۰۱ این بدهی به مرز ۶۰ میلیارد تومان برسد.
سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران که در سالهای اخیر همواره از شفاف سازی در مورد درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی طفره رفته است، این بار درآمدهای باشگاه پرسپولیس از لیگ بیست و دوم را نامشخص رها کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.
سازمان لیگ فوتبال قصدی برای شکایت از باشگاه استقلال به خاطر ماجرای حق تبلیغات محیطی ندارد.
جلسه علی فتح‌الله‌زاده با نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی خیلی کوتاه بود.
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ در خصوص نحوه دریافت تبلیغات محیطی جلسه برگزار کردند.
مدیرعامل استقلال طی روزهای آینده با نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی جلسه می‌گذارد.
استقلال شکست در تبلیغات محیطی را گردن سازمان لیگ انداخت
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
باشگاه پرسپولیس تصمیم به واگذاری دوباره تبلیغات محیطی به سازمان لیگ گرفت.
باشگاه هوادار از طریق مدیر رسانه‌ای خود به موضوع تبلیغات محیطی و شفاف نبودن آن اعتراض کرد.
باشگاه هوادار از طریق مدیر رسانه‌ای خود به موضوع تبلیغات محیطی و شفاف نبودن آن اعتراض کرد.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در خصوص مسائل پیرامون تبلیغات محیطی و حق پخش توضیحاتی ارائه داد.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
خودکفایی در درمان، افزایش نیروی انسانی، افزایش برد‌های تخصصی، خودکفایی در دارو این‌ها دستاورد‌های مهمی برای نظام و تکیه‌گاه پزشکی برای مردم منطقه است از پزشک عمومی هندی و بنگلادشی از اول انقلاب امروز به جایی رسیده ایم که در اوج تحریم و در اوج جنگ اقتصادی کاملاً به روز و قوی و خودکفا در حال پاسخ به نیاز‌های بهداشت و درمان در کشور هستیم.
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟
تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس از سایر تیم‌ها جدا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ