معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.
در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!
دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که استفاده از مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، تهدید تشعشعاتی مستقیمی دربرندارد!
آلسیو چرچی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، با اتفاقی عجیب مواجه شد و دو سارق با تهدید اسلحه خواهان سرقت ساعت او بودند که با واکنش خاص این ملی‌‌پوش سابق ایتالیا مواجه شدند.
این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است.
معاون شورای امنیت روسیه با ادبیاتی عجیب، انگلیس را تهدید کرد و گفت که روسیه به‌زودی این «جزیره نمور» را به اعماق دریا خواهد فرستاد.
مدیرعامل باشگاه الزمالک مصر هواداران این تیم را به یک دلیل عجیب تهدید کرده است
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
به نظر می‌رسد از پس وعده‌های ریز و درشت نحوه پاسخگویی به دغدغه‌ها امروز مد نظر سیاستگذاران است نه حل مشکلات متعددی که گریبان اقتصاد را گرفته است.
قرائت «سوره فتح» به خودی خود نه عامل تهدید است و نه عجیب، اما زمانی که علی‌اف، کنار رود ارس را بر می‌گزیند، هم تعجب‌برانگیز است و هم معنادار
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
نماینده مردم سبزوار در رابطه با عدم ارجاع استیضاح‌های ارسال شده از سوی هیات رئیسه به کمیسیون تخصصی مربوطه، گفت: این هم از آن چیز‌های عجیب و غریبی است که در این مجلس خیلی دارد باب می‌شود و اتفاق می‌افتد؛ اینکه متاسفانه هیات رئیسه خلاف آیین‌نامه در اراده نمایندگان دخالت می‌کند.
مهاجم برزیلی باشگاه سن‌پائولی با تهدیدی عجیب مواجه است. مائوریدس روکو حق ندارد بعد از گلزنی پشتک وارو بزند و گر نه نامزدش او را ترک خواهد کرد.
تیم کشتی آزاد امید ایران در حالی نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، جام قهرمانی را از چنگ شاگردان پژمان درستکار در آورد.
تیم کشتی آزاد امید ایران در حالی نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، جام قهرمانی را از چنگ شاگردان پژمان درستکار در آورد.
دبیر شورای امنیت روسیه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش عجیب و تکان دهنده‌ای نشان داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.
با این که هیات فوتبال استان تهران سالانه بیش از یکصد میلیارد ریال درآمد دارد اما حق‌الزحمه ناچیز داورانش را با دو سال تاخیر پرداخت می‌کند و هر کس هم انتقاد کند او را تهدید می کنند!
رییس اورژانس کرمان گفت: امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه بر اساس گفته مسوول اورژانس شهرستان زرند فردی با هویت معلوم به پایگاه اورژانس سیریز مراجعه می کند و با تهدید آمبولانس را از محل پایگاه خارج می کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ