اصغرزاده گفت: مرزبندی ما با طالبان و دیگر بنیادگرایان، دقیقا از همین نقطه حساس و نکته کلیدی آغاز می‌شود یعنی جمهوریت. اگر جمهوریت را از نظام ایران بگیرید فرقی با طالبان و طالبانیسم نخواهد داشت. اگر نهاد‌های انتخابی استحاله شده و به نهاد‌های انتصابی تبدیل شوند، این مساله نقض غرض بوده و ما هم طالبان شده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا ملی‌پوشان ایران در دور نیمه‌نهایی 2 ماده به مصاف رقیبان رفتند.
در آغاز رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی جوانان جهان، ترنم اکبرزاده راهی نیمه‌نهایی شد.
استاده فیده زنان می‌گوید برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی همه تلاشش را خواهد کرد.
میترا اصغرزاده ‌و پوریا درینی با قهرمانی در بخش بانوان و مردان مسابقات شطرنج قهرمانی زون غرب آسیا صاحب سهمیه جهانی شدند.
در پایان مسابقات شطرنج زون غرب آسیا میترا اصغرزاده در بخش زنان و پوریا درینی در بخش مردان قهرمان شدند و جواز حضور در جام جهانی باکو را کسب کردند.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
حادثه تلخ و گنگ بود، علت آتش هم نامشخص. خیلی زود نیرو‌های امدادی خود را به مهلکه رساندند. شلوغ شد، آن‌قدر شلوغ که صدابه‌صدا نمی‌رسید. انبوه جمعیت نیرو‌های امدادی در رنگ‌های مختلف خط کشیدند، خودرو‌های ماموران نجات هم شانه‌به‌شانه هم ایستاده بودند.
حسین دهباشی به توئیت عباس عبدی واکنش نشان داد و نوشت: از دیوار سفارتخانه که رد شدید بی طرف، اصغرزاده و میردامادی شدند سخنگوی شما. مدام مصاحبه می‌کردند که دیپلمات‌های گروگان را می‌فرستیم ویتنام تا محاکمه و اعدام شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ