مشهد _ استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال ۱۴۰۲ در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک ­دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و... می‌تواند باعث افزایش نرخ رشد تشکیل سرمایه از پیش‌بینی فعلی شود.
صندوق پول عربی پیش‌بینی کرد که نرخ رشد اقتصادی کشورهای عربی در سال ۲۰۲۳ حدود ۳.۴ درصد باشد و در سال ۲۰۲۴ به ۴ درصد افزایش یابد.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
شیراز- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال زراعی جاری با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، پیش بینی می‌شود شاهد جهش حدود ۳۰ درصدی تولید گندم در کشور باشیم.
صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که رشد اقتصاد جهانی در پنج سال آینده حدود سه درصد خواهد بود.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت:برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
علائمی مانند مشکلات خواب، عضلات منقبض و انرژی کم همه نشانه‌هایی است که افراد به کمبود برخی ویتامین‌ها دچار هستند و باید مکمل منیزیم مصرف کنند. بسیاری از ما احتمالا تا حدودی کمبود منیزیم داریم. پیش‌بینی می‌شود در کشور‌های توسعه‌یافته بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از جمعیت با کمبود خفیف منیزیم مواجه باشند.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت : تولید جلبک خشک در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۵ تن افزایش می‌یابد.
سازمان شیلات ایران پیش‌بینی کرد تعداد قفس‌های پرورش ماهی در دریا تا پایان امسال حدود ۳ برابر اسفند سال پیش افزایش پیدا کند.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
از آنجایی که ارزش بیت‌کوین (BTC) حدود ۱۷هزار دلار شده است، حدس و گمان برای قیمت آینده آن پایین است.
شرکت طرف قرارداد نتوانست مبلغی حدود 200 هزار دلار که پیش‌بینی می‌کرد از طریق بلیت فروشی تامین می‌شود را به فدراسیون ایران پرداخت کند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی است و حداکثر دما ۲۸ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود خراسان رضوی و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر امسال میزبان حدود ۷ میلیون زائر باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حدود ۳۰ درصد بار ترافیکی معابر از نظر حجم و تقاضا افزایش پیدا کند.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ