تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی قطر معتقد است به هیچ وجه پیش‌بینی قهرمان امکان‌پذیر نیست.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۹ هزار و ۱۲۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد رسید. فردا هم این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با اینکه نیمه اول را با افت به پایان برد؛ اما کمی در نیمه دوم اوضاع متفاوت‌تر شد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ نزولی یا صعودی؟
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
حال اروپا قصد دارد خاص‌ترین تصمیم را در برابر ایران و برجام اتخاذ کند؛ تصمیمی که علناً نقض فاحش برجام محسوب می‌شود. همراهی نکردن با برداشته شدن تحریم‌های موشکی ایران در ۲۶ مهر و تایید ادامه تحریم‌های شورای امنیت درقبال آن را می‌توان شلیکی بزرگ به برجام دانست. روزگاری محمدجواد ظریف تلویحاً به آن اشاره کرد و آن، این سخن مهم بود که «شاید شش ماه دیگر محیط بین‌الملل مانند امروز نباشد»؛ همانی که رخ داد و فضا را متحول ساخت.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از تحقیقات پژوهشکده سرطان معتمد در زمینه پیش‌بینی و آینده‌نگاری جهش‌های عوامل عفونی نظیر ویروس کووید ۱۹ حمایت کند.
معاون بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش‌بینی نشده در اربعین هستند.
شاهرود- رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۳۱ هزار تن زردآلو از باغات شهرستان، گفت: بیشتر حجم این میوه به مصرف تازه خوری می‌رسد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت توت فرنگی تا پایان خرداد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مجموع دو هزار و ۱۹ تن توت فرنگی در استان تولید شود.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
فولاد خوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، گام اول را محکم برداشت و از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد.
گرمسار- رئیس اداره جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز برداشت زیتون در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم زیتون پیش‌بینی می‌شود.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
کشوری که در منطقه حرف اول را می‌زند آیا باید در تهیه سرم با مشکل مواجه شود؟ مگر سرم چه چیز خاصی است که مردم باید داروخانه‌های متعددی را برای یافتن آن زیرپا بگذارند. دستگاه عریض و طویل وزارت بهداشت پیش‌بینی لازم را برای تامین نیاز‌های اولیه در حوزه دارو نداشت
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه سطح زیر کشت سیب زمینی در بخش رخ را هزار و ۶۵۰ هکتار عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیرکشت ۷۴ هزار تن سیب زمینی برداشت شود.
سازمان هواشناسی به احتیاط در سفر‌های برون شهری، اجتناب و پرهیز از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها، بررسی استحکام سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تسریع در برداشت مزارع پنبه در استان گلستان توصیه کرده است.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال زراعی پیش‌بینی می‌شود از مزارع این شهرستان به عنوان قطب تولید زعفران نزدیک به ۲۰ تن زعفران خشک برداشت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ