سازمان شیلات ایران پیش‌بینی کرد تعداد قفس‌های پرورش ماهی در دریا تا پایان امسال حدود ۳ برابر اسفند سال پیش افزایش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی هاشمی‌نسب بعد از کش و قوس‌های فراوان در دیدار با ملوان روی نیمکت آبی پوشان نشست.
زمانی کره بادام زمینی تنها کره آجیلی بود که به طور گسترده در دسترس مردم بود، اما حالا دیگر نه. امروزه انواع بی‌شماری از کره‌های آجیلی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند. کره بادام به سرعت به عنوان یک جایگزین محبوب برای کره بادام زمینی و دلایل خوبی پیدا کرده است.
پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام محمد نادری به تراکتور پیوست.
اگر در قفسه‌های پروتیینی فروشگاه‌ها جستجو کنید؛ بسته بندی‌های مخصوص بیف استروگانفی گوشت گوساله را خواهید دید. رشته‌های باریکی که حتی نیاز نیست زحمت خرد کردن آن‌ها را هم بکشید.
مک‌لارن از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی MC۳ فورج شده با قفل‌های مرکزی ساخته شده ووسن، برای این ابرخودرو استفاده می‌کند.فنرهای نوویتک، ۷۶۵LT را تقریباً ۲۰ میلی متر پایین می‌آورند و شاسی را به چرخ‌های جدید نزدیک می‌کنند.
این مطالعه جدید پیرامون اثرات جانبی انزوا و تنهایی نشان می‌دهد که تنها ماندن در آقایان، علاوه بر اینکه سلامت روان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه ممکن است برای استخوان‌ها نیز خطرناک باشد. در این مطالعه، محققان تعدادی موش بالغ را با قرار دادن در قفس‌های مجزا یا خانه‌های گروه‌بندی‌شده با چهار موش در هر قفس، به مدت چهار هفته در موقعیتی شبیه انزوای اجتماعی قرار دادند.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
احتمال غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تور‌های صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، خسارت به قایق‌ها و شناور‌های کوچک و اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی پیش‌بینی می‌شود.
بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جلسه اصلاح اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد.
درست است که دولت آقای رئیسی توانسته بسیاری از قفل‌های اقتصادی دوره آقای روحانی را باز کند، اما در همان حال این اقدامات که برای تحرک‌بخشی به اقتصاد کشور ضرورت داشته، کمک ملموسی به حل مسایلی که شهروندان به صورت روزانه با آن مواجه هستند، نکرده است.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
محققان دانشگاه کمبریج در همکاری با یک شرکت دارویی، قفس‌های نانویی برای حمل دارو ساخته اند. یکی از مزیت‌های این قفس‌ها، جادار بودن آن‌ها است.
در طول تاریخ بازی‌های زیادی بوده‌اند که با تغییر محتوا روبرو شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها از قفسه‌های فروشگاه‌ها بیرون کشیده شده‌اند، زیرا ظاهرا تجربه‌ی آن‌ها برای هیچ بازیکنی مناسب نبوده است.
فرهنگ عامه به نوعی این معادله ریاضی را فرمول عشق در نظر گرفته است. اکنون معادله 0= Φ(i∂+m)از دنیای علمی فراتر رفته و به خالکوبی روی بدن جوانانی تبدیل شده که عشق خود را با قفل‌های روی نرده‌های پل مُهر و موم می‌کنند.
بسیاری از دانشمندان باور دارند که عادت ناخنک زدن به غذا و پرخوری و یا خوردن مواد غذایی ناسالم بدان خاطر است که مواد غذایی ناسالم ارزان قیمت قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فست فود‌ها را پر کرده اند.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور پای درد دل وزرا بنشیند متوجه می‌شود که سازمان بدون برنامه‌ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل‌های دولت شماست.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره محسن سلیمانی مجددا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.
سپیده دم شنبه گذشته، نزدیکان جوان ۲۹ ساله‌ای که نیمه شب از منزل خارج شده بود، پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های اطراف منطقه اسماعیل آباد مشهد در حالی به صورت عریان پیدا کردند که آثار شکنجه‌های وحشتناک روی اندامش نمایان بود.
پس از کش و قوس‌های فراوان در چند هفته اخیر مدیریت شهری شیراز، بالاخره محمدحسن اسدی عضو شورای شهر با هشت رای بعنوان شهردار جدید کلانشهر شیراز انتخاب شد.
معین عباسیان پس از کش و قوس‌های فراوان به جمع هواداری‌ها برگشت تا شاگرد ساکت الهامی شود.
دو هفته از شروع لیگ برتر گذشته و بازگشت پیام نیازمند به سپاهان جذابیت قفس‌های توری فوتبال ایران را دوچندان می‌کند.
خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ