وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام از جمله پیام‌رسان‌هایی است که به دلیل داشتن ابداعات کاربردی مانند ایجاد کانال، پیام‌های رمز گذاری شده و زمان‌دار و... از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم کشور‌های مختلف برخوردار است. اما گا‌ها دولت‌ها از این قضیه احساس خطر کرده و با محدود کردن دسترسی به آن سعی در کنترل ناملایمات و حل مشکلات کشور خود دارند.
زیاده روی در مصرف کره باعث تشدید مشکلات قلبی می‌شود، که به دلیل کاهش تحرک و فعالیت‌های جسمی در معده افراد ایجاد ضعف کرده و به سوء هاضمه منجر می‌گردد.
باشگاه بارسلونا به دو دلیل از جذب نیمار در تابستان سال جاری صرف نظر کرده است.
چاقی به دلیل سبک زندگی بدون تحرک اتفاق می‌افتد و به سلامت افراد آسیب وارد می‌کند. چاقی عامل خطر برای ایجاد مشکلاتی مثل فشار خون، دیابت نوع ۲، بیماری‌های عروقی، آرتروز آپنه خواب و مشکلات این چنینی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به دلیل عدم همکاری دولت باکو و بستن مرزهای زمینی، مشکلاتی در ورود گردشگران این کشور به ایران ایجاد شده است.
امروزه در کلینیک‌ها درمان‌های بسیار گوناگونی جهت تقویت فولیکول‌های مو انجام می‌شود. اوزون تراپی مو اثربخشی گسترده‌ای در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش و نازک شدن مو دارد. این مشکلات عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری‌ها و عفونت‌ها، اختلالات ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می‌شود که به طور کلی پوست سر را کم آب می‌کند یا باعث آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود.
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه دار با آن روبرو هستند کپک زدن برخی از مواد غذایی مانند رب، ترشی و آبغوره است که در ادامه دلایل ایجاد کپک و راه حل جلوگیری از آن را توضیح می‌دهیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت، گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
راز داشتن پوست خوب در روتین مراقبت از پوست شبانه شما است، مثلا می‌تواند در روبالشی شما نیز باشد. تعویض نکردن روبالشی خود در هفته ممکن است باعث ایجاد مشکلات پوستی شود.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قفل شدن شهر در روزهای اخیر به دلیل برف و یخبندان بود و زمانی که برف می بارد روند شن پاشی کُند و مشکلات ایجاد می‌شود.
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
یک منبع آگاه از کاهش 70 درصدی صادرات گاز ایران به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده برای کمپرسورها خبرداد و گفت: تیم فنی مشترک بین ایران و ترکیه برای رفع مشکل ایجاد دشه است.
عباس عبدی گفت: اگر حکومت بتواند اوضاع کشور را درست کند، رفاه ایجاد کند و شرایط زندگی خوب را فراهم کند، قاعدتا انتقادی رخ نمی‌دهد که قرار باشد اعتراضی در پی آن صورت گیرد و در نهایت منجر به صدور احکام زندان شود؛ اما اگر اوضاع بر همین منوال پیش برود، با زندان و صدور احکام سنگین نمی‌شود بازدارندگی ایجاد کرد؛ چون در هر حال مشکلات وجود دارد و مردم به دلیل آن مشکلات است که منتقد و معترض می‌شوند، نه به دلیل صحبت‌های انتقادی آقای «الف» یا خانم «ب».
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
بعضی افراد که در مناطق متوسط کلان‌شهری مثل تهران زندگی می‌کنند مجبور به مهاجرت معکوس به حاشیه شهر‌ها یا شهر‌های کوچکتر می‌شوند. این مهاجرت معکوس به دلیل تفاوت فاحش فرهنگی که بین محیط قبلی زندگی و فضای جدید وجود دارد، باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی در خانواده و اجتماع می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ