سودآوری شرکت‌های دولتی با حفظ شفافیت افزایش خواهد یافت و با این شفافیت در عملکرد و حذف تاریکخانه‌های قبلی، دولت می‌تواند سرمایه گذاران جدیدی برای طرح‌های توسعه‌ای ذیل شرکت‌های دولتی جذب کند، مسئولیت پذیری را ارتقا دهد، فساد را کاهش دهد و اعتماد عمومی را ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
به تازگی از ذرات الماس برای ایجاد الگوهای ضدجعلی استفاده شده که به گفته محققان غیرقابل شبیه‌سازی است. ارزان بودن و امنیت بسیار بالا از مزیت‌های این فناوری است.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
مدیرکل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: آیین‌نامه جدید انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین آیین‌نامه‌های اجرایی دولت است و سخت گیری در شرکت های دولتی برای سامان دادن به این بخش مهم از اقتصاد آغاز شده است و دوره ای که شرکت‌ها در تاریکخانه به سر می بردند، پایان یافته است.
برای اینکه با پوشش‌ها و مزیت‌های بیمه خودرو بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.
اگر بتوانیم گاز را با قیمت مناسبی از ترکمنستان تحویل بگیریم و در مناطق شمالی کشور استفاده کنیم و مجبور نباشیم گاز را از جنوب کشور به شمال بیاوریم، هم هزینه ی انتقال و ترانزیت را کاهش داده ایم و هم نیاز داخلی را پاسخ می دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
همه انواع سبزیجات برای سلامت بدن مفید هستند، اما ترکیبات مغذی خاصی که در سبزیجات چلیپایی مثل کلم بروکلی یافت می‌شود، از مزیت‌های بیشتری برای حفظ سلامت کبد برخوردارند.
محققان دانشگاه کمبریج در همکاری با یک شرکت دارویی، قفس‌های نانویی برای حمل دارو ساخته اند. یکی از مزیت‌های این قفس‌ها، جادار بودن آن‌ها است.
همه ما چیز‌های مختلفی درباره مزیت‌های روغن نارگیل شنیده‌ایم، از پاکسازی تا آبرسانی به پوست. امروزه این ماده طبیعی در انبوهی از محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شود، درحالی که بعضی افراد هم ترجیح می‌دهند که روغن نارگیل را مستقیما روی پوست استفاده کنند. محبوبیت روزافزون روغن نارگیل باعث شده است که این سوال مهم را مطرح کنیم که آیا روغن نارگیل واقعا برای پوست مفید است؟
یک متخصص طب ایرانی، با اشاره به مزیت‌های روزه‌داری برای سلامت جسم، گفت: روزه‌داری سبب پاکسازی بدن می‌شود.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
یکی از مزیت‌های کلیدی چاپ سه بعدی در صنعت جواهرسازی این است که به طراحان اجازه می‌دهد شکل و فرم‌های مختلفی را آزمایش کنند که با روش‌های سنتی امکان پذیر نبود.
امروزه از دیدگاه علمی مزیت‌های چرت زدن در طول روز کاملا مشخص شده است.
شاید در کوتاه مدت تأثیر بحران انرژی کشور‌های اروپایی بر صنایع‌شان کم باشد، اما قطعاً در بلند مدت مزیت‌های صنعتی خود را از دست می‌دهند و در تأمین انرژی صنایع دچار مشکل می‌شوند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۸۷ محصول با تکیه بر مزیت‌های بومی عرضه شد تا نیازهای جامعه برطرف شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه قبل از دیدار با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا بعضی از تیم‌های ایران را آنالیز کرده بود، به سوال درباره بازی دوستانه با تیم کشورمان پاسخ شفافی نداد.
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس، سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط با همسایگان مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بازارسازی برای فروش نفت کشورمان در شرایط تحریمی اشاره کرد. مهندسان خوبی در زمینه‌ی طراحی و تأسیس پالایشگاه داریم که می‌توانیم از طریق صدور خدمات به سایر کشورها، آن‌ها را به کار بگیریم و برایشان اشتغال آفرینی کنیم.
معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی با حضور در کنفرانس بین‌المللی تاجیکستان موقعیت جغرافیایی استراتژیک و مزیت‌های لجستیک ایران را تشریح کرد.
در بیانیه روبیکا آمده است: روبیکا از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس‌های بین المللی متاسف است و ترجیح می‌دهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیت‌های بومی با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری را برای آن پدید آورده‌است. با این همه، در طول چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
پسته، زعفران و زیره سه محصولی هستند که جور کشاورزی نیمه جان استان سمنان را به رغم وقوع خشکسالی و سرمازدگی سال های اخیر، به دوش کشیده اند.
جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته در فیاپف به ثبت رسید. حالا این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبر جهانی به ثبت رسیده و مزیت‌های زیاد و البته مسائل خاص خود را هم دارد. وقتی در قاعده‌های جهانی قرار می‌گیریم، در شرایط جدیدی هم قرار می‌گیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ