نماینده سابق مجلس نوشت: آقای رئیسی در مصاحبه دیشب مسئولیت هیچ‌یک از اقدامات دولتش را نپذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقاد صادق کوشکی کارشناس شبکه افق از عذرخواهی دو نفر از سران قوه بابت مرگ مهسا امینی: مگر چه شده که عذرخواهی کردند؟ عذرخواهی آن‌ها سبب ایجاد شبهه و شعله ورتر شدن اعتراضات شد.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص انتقال بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
اگر حدیث امام صادق (ع) ... را خوانده بود می‌دانست که این کارش حرام و موجب سقوط عدالت اوست:
محمود صادقی انتقادی درباره سفر رئیسی به چین مطرح کرد.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
صادقی، سنگربان ملوان انزلی اعتقاد دارد ملوان در ابتدای فصل اعتماد به نفس لازم را نداشته و آنها حالا به خود باوری رسیده‌اند.
هافبک ذوب آهن اعتقاد دارد، گاندوها‌ در روز بدشان هم می‌توانستند با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی رئیس سابق کشورمان ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.
روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی رئیس سابق کشورمان ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.
پیشکسوت استقلال اینبار انتقاد خود را متوجه عضو هیات مدیره و بازیکن اسبق این تیم کرده است.
مقیمی گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم نهادهای امنیتی نسبت به اتفاقات دانشگاه بی‌تفاوت نیستند.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
دروازه بان ملوان می گوید هواداران نگران پست گلری در این فصل نباشند.
محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
پژوهشگر هسته خط‌مشی فضای مجازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) در یادداشتی، مصوبه دولت در خصوص شوراهای عالی را مورد انتقاد قرار داده و آن را مغایر با جایگاه شورای عالی فضای مجازی دانسته است.
بازار سرمایه پس از گذشت چندین ماه جانی دوباره گرفته است. در این بین برخی از افراد با سوءاستفاده از این وضعیت سهم یا سهام خاصی را می‌فروشند و پس از این خرید تنها زیان برای سهامداران باقی می‌ماند.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ