زنان بنیان خانواده و جوامع را تشکیل می‌دهند و بهنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری، سهم مشارکت‌های مهم آنها، حتی حیاتی‌تر شده و در مقابل خانواده خود مسوولیت پذیرتر می‌شوند، اما در هنگام بحران ها، اغلب نقاط قوت و آسیب پذیری آنان، نادیده گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار امروز مجلس است.
آتش‌سوزی که گمان می‌رود عمدی باشد و البته کسی در آن آسیب ندید، باعث شد تا بازیکنان و کادر تیم ملی نیوزیلند هتل خود را ترک کنند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیشنهاد مشارکت زنان خانه‌دار برای کاشت ۱ میلیارد درخت گفت: زنان و کودکان بیشترین آسیب را از مسائل زیست محیطی می‌بینند.
متخصص زنان و زایمان گفت: یائسگی زودرس یک آسیب اجتماعی است که ناشی از تغذیه بد، ناشی از توکسین‌ها و سمومی است که وارد بدن می‌شود. در این میان بافت تخمدان، بافت شکننده و آسیب‌پذیری است که وقتی در معرض سموم قرار می‌گیرد، زودتر از سایر ارگان‌ها آسیب می‌بیند. غافل از اینکه آینده جامعه به این ارگان بستگی دارد و ما داریم همین‌طور تخمدان از دست می‌دهیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: نسبت دادن رویکرد فمنیستی و سند ۲۰۳۰ به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار غیرمنصفانه است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دایره اسلامی نوشته نشده است.
با تصمیم رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از مواد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار یکی از مهم‌ترین گام‌های انقلاب اسلامی در جهت ارتقای جایگاه زنان است.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار از بانوان حمایت‌های اساسی شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: نسبت دادن رویکرد فمنیستی و سند ۲۰۳۰ به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار ظالمانه است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار موافقت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دایره اسلامی نوشته نشده است.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار بنیان خانواده را سست و ضعیف می‌کند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار در دستورکار قرار گرفت.
زنان معتاد در جامعه آسیب پذیرتر از مردان هستند، زیرا مصرف مواد در زنان اغلب با آسیب‌های اجتماعی دیگری همچون فرار از خانه، روسپیگری و فقر توام است. اعتیاد زنان عوارض خطرناک‌تری نسبت به مردان ایجاد می‌کند.
در حالی که از دست دادن همسر می‌تواند عمر هر کسی را کوتاه کند، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مردان بیوه ممکن است بسیار آسیب پذیرتر از زنان بیوه باشند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در دستورکار قرار گرفت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت:لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتارها اقدامات پسینی و پیشینی دارد و امید است بررسی آن قبل از سال نو به پایان برسد.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در دستورکار هفته جاری مجلس قرار گرفت.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: آرمان‌های جمهوری اسلامی اصیل هستند و مردم فارغ از شرایط، همیشه نسبت به آنها وفادار بودند، راهپیمایی دیروز نشان داد که اصل نظام برای مردم پر طراوت و ارزشمند است.
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار امروز رونمایی شد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر به منظور حفظ و ارتقاء هرچه بیشتر حقوق زنان، در خصوص لایحه «ارتقای امنیت و پیشگیری و حمایت از زنان در برابر آسیب ها»، پیشنهاداتی ارائه داد.
یک ماده زائد پروتئینی به نام تائو (tau درمغز وجود دارد که هم مقدار بیش از حد کم آن به سلول‌های عصبی آسیب می‌زند و هم مقدار بیش از حد زیاد آن برای این سلول‌ها سمی است و می‌تواند به بیماری‌های تحلیل‌برنده عصبی مانند آلزایمر بینجامد. پژوهش‌های جدید حتی نشان می‌دهند که انجام آزمایش برای تغییرات تائو ممکن است روزی به پزشکان برای تشخیص زودرس‌تر آلزایمر کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ