دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی زودتر مشخص بشود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آنچیزی که از بازیکنان در دیدار با ازبکستان خواسته بودیم در زمین انجام دادند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی، امیدوار است کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو لقب گیرد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی باتجربه و کاربلد است که امیدوارم تیم ملی با حضور او به موفقیت برسد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نزدیک شدیم و امیدوارم تا حدود بیستم اسفند سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال قول می‌دهیم که قبل از شروع اردوی تیم ملی به این نتیجه برسیم.
سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی ایران در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق کار کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی این تیم برای یک "لحظه تاریخی" در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ سخن گفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت شنبه برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی امید بلاروس، عازم این کشور هستیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان نیازمند گذشت زمان برای به نتیجه رسیدن تغییرات ساختاری در این باشگاه خواهد بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی با ترکیبی از ورزشکاران جوان و باتجربه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود و به موفقیت همه نفرات خیلی امیدوارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ