سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی باتجربه و کاربلد است که امیدوارم تیم ملی با حضور او به موفقیت برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
دستیار ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال دیروز مورد هجوم سه زورگیر قرار گرفت و گردنبندش به سرقت رفت.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
هافبک استقلال پس از یک فصل موفق نخستین بازی ملی خود را انجام داد.
حمید مطهری و رحمان رضایی، اولین تمرین خود به عنوان مربی در تیم ملی را پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد با فرستادن دو نماینده، کیفیت مسابقات کافا و میزبانی قرقیزستان را مورد بررسی قرار بدهد.
با تصمیم امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا راهی قرقیزستان می شوند.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
مطهری پیش از این دستیار اول مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی بوده است و به نظر می‌رسد دستیار اول قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران باشد.
با انتخاب سرمربی تیم ملی و اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، حمید مطهری به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی انتخاب شد.
با توجه به جدایی امیر قلعه‌نویی احتمالا نساجی مازندران خیلی خوش‌بینانه‌تر از بازی رفت به کسب سه امتیاز مقابل گل‌گهر می‌اندیشد.
حمید مطهری می‌گوید حضور امیر قلعه‌نویی در تقابل فردای نساجی و گل‌گهر، به بازیکنانش انگیزه بالایی می‌دهد.
حمید مطهری ضمن تبریک به امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که از نظر او این سرمربی باتجربه‌ فوتبال ایران، بهترین گزینه برای حضور در تیم ملی بوده است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ