سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان نیازمند گذشت زمان برای به نتیجه رسیدن تغییرات ساختاری در این باشگاه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می‌کند و برای رقابت‌های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.
مهدوی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست بیاید.
مربی تیم ملی والیبال مردان ایران ابراز امیدواری کرد که در لیگ ملت ها و مسابقات پیش رو نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی زودتر مشخص بشود
ملی پوش تیم کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم در مسابقات رنکینگ دار کرواسی به عنوان نخستین میدان بین المللی سال ۲۰۲۳ با نتایج خوبی همراه باشم.
ملی پوش تیم کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم در مسابقات رنکینگ دار کرواسی به عنوان نخستین میدان بین المللی سال ۲۰۲۳ با نتایج خوبی همراه باشم.
مدافع پیکان می گوید چه در جام ملت های آسیا باشم چه نباشم، امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، گفت که از تصمیم لوکا مودریچ برای ادامه کار یا بازنشستگی از بازی‌های ملی بی‌اطلاع است و تاکید کرد که خداحافظی او اتفاقی دردناک خواهد بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند با حمایت های صورت گرفته در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت شنبه برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی امید بلاروس، عازم این کشور هستیم.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
حمید سجادی درباره پیش بینی خود از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم هر اتفاقی رقم خورد برای من است. من جوابگوی نتایج تیم هستم. امیدوارم این تیم در آینده به موفقیت‌های خودش برسد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطابق انتظار پس از چند هفته در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات سکوت خود را شکست.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ