رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به پایین بودن دستمزد فعالان این عرصه در ایران گلایه کرد و آن را نسبت به فضاهای بین‌المللی ناچیز دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال در شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر امیدواری کرد فصل جدید لیگ برتر پویایی داشته باشد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال با بیان این که قرارداد ساپینتو را تمدید می کنیم گفت: جلسه خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و به بازگشت استقلال به آسیا امیدواریم.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
امیر دریادار دوم تاج الدینی تصریح کرد: امنیت تعطیل بردار نیست و تمرینات در جهت ارتقای امنیت نیز تعطیل بردار نیست و با نزدیکی به ایام نوروز در کشورمان ما تمرینات را تعطیل نکردیم و امیدواریم با رعایت همه شرایط سناریوهای از پیش تعیین شده رزمایش با با ایمنی کامل در دریا انجام دهیم.
مهدی تاج می‌گوید امیدوار است فردا سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که روند مثبت فنی تیم ملی در ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تداوم یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نتیجه بگیرد.
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مورایس با شناختی که طی هفته‌های گذشته به دست آورده روند تیم را در هفته‌های بعدی بهبود خواهد بخشید.
مدافع جوان پیکان معتقد است تیمش باید روی گل کردن موقعیت ها بیشتر کار کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
مدافع جوان پیکان معتقد است تیمش باید روی گل کردن موقعیت ها بیشتر کار کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ