سرمربی تیم ملی جوانان گفت شنبه برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی امید بلاروس، عازم این کشور هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به همگروهی ایران با اسپانیا، برزیل و ساحل عاج گفت که بازی‌های سختی در انتظار تیم کشورمان است.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
با بالارفتن شانس صعود ایران از گروه B جام جهانی، حالا گلر اول تیم ملی در این تورنمنت هم به بازی دوباره در این جام امیدوارتر شده است.
تیم ملی امریکا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی را نیز با تساوی به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به بازی آخر کشیده شود.
مدافع تیم ملی به صعود ایران از گروهش در جام جهانی امیدوار است.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
وزیر ورزش و جوانان پیش از عزیمت به قطر گفت: امیدوارم این جام جهانی برای ما نسبت به دوره‌های قبل متفاوت باشد و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی ایران در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق کار کند.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که اولین حضورش در جام جهانی منجر به اولین صعود تیم ملی به دور گروهی مسابقات شود.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی اتفاق ماندگاری را رقم بزند و از گروهش صعود کند.
وزیر ورزش و جوانان امیدوار است تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی بالا برود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان نیازمند گذشت زمان برای به نتیجه رسیدن تغییرات ساختاری در این باشگاه خواهد بود.
دروازه‌بان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی جام جهانی بالا بروند.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم اما امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.
آزمون امروز در تمرین گروهی تیم ملی شرکت کرد تا امیدواری کادرفنی برای استفاده از او مقابل سنگال افزایش یابد.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ