اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
مدافع باتجربه استقلال با پایان قراردادش از این تیم جدا شد و به تیم دیگری خواهد رفت.
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
​مالکی گفت: مذاکرات بدون واسطه با آمریکا داریم البته این مذاکرات به طور رسمی برگزار نمی‌شود و محدود است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
خبر‌ها حاکی از آن است که طرح صیانت از فضای مجازی با پنهانکاری تمام در کمیسیون مشترک تصویب شده و آماده ارسال به شورای نگهبان است.
ثریا آقایی گفت: صرفا هدفم حضور در مسابقات نیست. اگر در بازی‌های آسیایی بتوانم نتیجه‌ای بهتر از دو دوره قبل بگیرم شرکت می‌کنم.
خداداد افشاریان می گوید که طبق اساسنامه فیفا و AFC، فغانی داور ایران به شمار نمی رود.
روزنامه جوان نوشت: چرا قاضی دادگاه و قضات دیوان عالی کشور که این حکم را تأیید کرده‌اند، باید مستندات حقوقی پرونده را کنار بگذارند و روی حدس و گمان‌های امثال شکوری‌راد پرونده را پیش ببرند؟!
باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه‌ای رسمی نسبت به شایعات مربوط به جدایی انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، واکنش نشان داد.
چه کسی را برای مردم، کشور و خودتان باقی گذاشته‌اید که در چنین مواقعی به میانه بحران بیاید و نقش‌آفرینی کند؟ تکرار و تشریح و تبیین روایت رسمی حاکمیت که مورد پذیرش بسیاری از مردم نیست، نه هنر است نه دردی را دوا می‌کند.
مهران محرمیان در خصوص معاملات رمز ارز گفت: در این خصوص مواردی در مجلس و در دولت و ذیل حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور در حال بررسی بوده، اما فعلا رسمی و قانونی نیست.
مهران محرمیان در خصوص معاملات رمز ارز گفت: در این خصوص مواردی هم در مجلس شورای اسلامی و هم در دولت ذیل حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور این موضوع در دست اجرا و بررسی بوده اما فعلا قانونی نیست.
ضرغامی گفت: چیزی که مورد انتقاد من قرار گرفته شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر است که بعضی‌ها اتخاذ می‌کنند، این را همه قبول دارند که این‌ها نه تنها دعوتی به امر به معروف نیست و نه تنها نهی از منکر نیست بلکه خود این روش‌ها بالاترین منکر است.
در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.
کاوه رضایی به دلیل نرسیدن مجوز بازی و عدم ثبت قرارداد رسمی با استقلال، در دیدار امروز غایب بود.
باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ