کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
جغد‌ها پای ثابت فینال عکس‌های کمدی‌اند. از سال ۲۰۱۵ که مسابقه «عکاسی کمدی حیات وحش» راه‌اندازی شد، جغد‌ها هیچوقت صحنه را ترک نکرده‌اند. آن‌ها چه در قالب عکس‌های فردی و چه با عکس‌های دست‌جمعی‌شان همیشه صحنه‌های خنده‌داری را در مقابل دوربین عکاسان رقم زده‌اند.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
دیپلمات های افغانستان سفارت را تخلیه و ترک کردند و عکس احمد شاه مسعود را هم با خود بردند.
هافبک پاری سن ژرمن امروز شنبه در لیگ فرانسه با گریه دیدار تیمش مقابل تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد.
مهاجم برزیلی سرخپوشان ایران که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) کشورش را به مقصد ایران ترک کرده بود، وارد تهران شد.
مهاجم برزیلی سرخپوشان ایران که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) کشورش را به مقصد ایران ترک کرده بود، وارد تهران شد.
با انتشار تقویم سال 2023 منچستریونایتد نام و تصویر کریستیانو رونالدو که در ماه نوامبر 2022 این باشگاه را ترک کرد در این تقویم دیده می‌شود.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا که روز چهارشنبه فرانسه را به مقصد این قطر ترک کرده، به یک هتل شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده است.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
هو در حالی که لی را ترک می‌کرد دستی به شانه رییس جمهور فعلی هم زد. او در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شده بود.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
اگرچه نیمی از جمعیت شهر خارکف را به دلیل جنگ ترک کردند، اما نزدیک به یک میلیون نفر همچنان در این شهر زندگی می‌کنند و زندگی روزمره در آن ادامه دارد.
بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس به همراه همسرش، کری جانسون، ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ، محل کار و سکونت نخست‌وزیری هستند. بوریس جانسون بعد از انجام واپسین سخنرانی خود، برای ارائه استعفانامه‌اش به ملکه الیزابت دوم به سوی قلعه بالمورال، اقامتگاه ملکه در اسکاتلند، پرواز کرد. حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لیز تراس، رهبر این حزب، نخست‌وزیر بعدی انگلیس خواهد بود. خانم تراس سومین نخست‌وزیر زن تاریخ انگلیس خواهد بود.
همچنین، این کلاغ‌ها اجازه ترک محوطه برج لندن را ندارند، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، پادشاهی سقوط خواهد کرد. از این رو، همواره حداقل شش کلاغ باید در برج لندن سکونت داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ