قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی تخلف برخی خودروسازان در اعلام قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت طی نامه‌ای به آنها اخطار داد و اعلام کرد که تغییر قیمت‌های شورا مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.
در پی تخلف برخی خودروسازان در اعلام قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت طی نامه‌ای به آنها اخطار داد و اعلام کرد که تغییر قیمت‌های شورا مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.
قم- مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به ‌رئیس جمهور بر اصلاح برخی روش های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق ادعاها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.
نام‌های تکراری معابر تهران، مردم را در پیدا کردن آدرس سردرگم کرده‌است. این معضل به‌ویژه، مسافران و گردشگرانی که از دیگر شهر‌ها به پایتخت می‌آیند را وارد هزارتویی از نام‌های پرتکرار معابر و حتی برخی خیابان‌ها می‌کند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
براساس نامه‌ای که مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو به یکی از شرکت‌های واردکننده سوسپانسیون خوراکی آنتی‌بیوتیک نوشته شده، داروی کوآموکسی کلاو با برند MAGAMOX CV-DUO با شماره سری ساخت MFH ۰۵۵۵ که به صورت فوریتی وارد کشور شده است؛ از لحاظ آزمون تعیین ماده موثره، غیرقابل قبول بوده است.
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در نامه‌ای به این سازمان، مواضع برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا علیه ایران در مورد فروش پهباد به روسیه برای استفاده مقابل اوکراین را رد و محکوم کرد.
برخی رسانه‌ها نامه‌ای جعلی منتسب به وزیر امور خارجه ایران را منتشر کرده بودند که طی آن درخواست شده بود تا اقامت رهبر جریان صدر و خانواده‌اش در ایران لغو شود.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
صبح امروز برخی از رسانه‌ها خبر داده بودند که دولت محمد مهدی زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرده است.
"روز ملی کشتی" مصادف است با زادروز پهلوان غلامرضا تختی بزرگ. نام جاودانی که چند سالی است بسیاری در تلاشند تا در پشت نام‌های نان آور و مال آور دیگر کمرنگش کنند!
دو غول فناوری روسیه به نام‌های یاندکس و وی کی قصد دارند همکاری‌های خود را با یکدیگر توسعه دهند و برخی دارایی‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند.
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ