رشته‌های ورزشی ایران در حالی هر روز یک فرصت برای بازی‌های آسیایی را از دست می‌دهند که به دلیل شرایط وزیر ورزش و مشخص نبودن زمان تشکیل «ستاد عالی»، با بلاتکلیفی عمیقی مواجه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها در مجلس تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، در خصوص رشته های اعزامی به این رویداد تصمیم گیری شد.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران با حضور در انبارهای گمرک جنوب تهران از انبارها و سوله‌های آن بازدید کرد.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در ارزیابی امسال، گفت: امسال همه دستگاههای اجرایی وظیفه خود در قبال دانش بنیان ها بر اساس تدوین آیین نامه ها می دانند.
۵ پرونده تخلف دوپینگ از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ